gjermund Skrevet April 5, 2007 Skrevet April 5, 2007 Jeg sliter med at det lukter bensin inne i kupeen når bilen står og går på tomgang. Ved kjøring er det ikke noe lukt. Hva er det som er årsaken til dette?
kabeldeigen Skrevet April 5, 2007 Skrevet April 5, 2007 Kan tenkes at det er litt lekkasje på fuel railen din, det kommer når du står på tomgang. Men lukten forsvinner når du kjører er at det kommer luft opp i motorrommet, slik at du for full gjennomtrekk. Sjekk om noen lekkasje i fuel slanger på fuel railen, er dumt hvis motor brenner opp. Er farlig med varmt motor og fuel lekkasje..
Frakk2000 Skrevet April 5, 2007 Skrevet April 5, 2007 Har samme problem på min, prøvde å bytte slangene inn på fuelrailen uten at det hjalp. Neste steg er å bytte hele fuelrailen, samt bytte alle oringene på injektorene.
Ad|oS Skrevet April 10, 2007 Skrevet April 10, 2007 Jag hadde også dette problemet, men det løste seg etter jeg byttet en slange med lekkasje. Deilig med frisk luft igjen hehe
turbo2 Skrevet April 10, 2007 Skrevet April 10, 2007 kan også være bensintanken. lokket til bensinpumpene sprekker lett, og er rett under baksetet. Bo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå