325i! Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 Noen her som har prøvd og smekke inn 17 tommere som er 10" breie her? går dette uten det subber mye? jeg får nå "banket ut" hjulbuene min av lakkeren. Et 20 i inpress bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garasjesalg Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 Nå har jeg ikke prøvd det selv, men mange som har det og det skulle ikke være noe problem så lenger det blir banket eller valset nok.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i! Skrevet April 5, 2007 Forfatter Share Skrevet April 5, 2007 knall hive på noen råe hjul på nissesleda jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 Jeg har kjørt e30 med 10*17 Borbet A, 235-40-17 med ukjent innpress. Både med å uten valsing. Med valsing gikk det smertefritt med folk baki og alt, men subbet en del uten valsing.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i! Skrevet April 5, 2007 Forfatter Share Skrevet April 5, 2007 jess:D da får jeg ta og hive på noen hjul da etter lakking Jeg har kjørt e30 med 10*17 Borbet A, 235-40-17 med ukjent innpress. Både med å uten valsing. Med valsing gikk det smertefritt med folk baki og alt, men subbet en del uten valsing.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 du må aldri finne på å lakke bilen uten å valse hjulbuene vis du har tenkt å ha på store hjul... hadde 10*17 brock på min å 40senking å justerbare koni dempere å den gikk det ikke ann å sitte folk baki uten at det subba i hjulbuene..å da var allerede buene dradd ut ein del... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 Stiv nok bil så går vel det meste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå