iriqouis Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 Heisann folkens! Jeg lurte på en ting. Jeg kjøpte disse felgene av en kamerat: Og jeg lurer på om det er noen der ute som vet hvilket merke de er av, eventuelt om det er replica, eller om internettsider jeg kan browse gjennom for å lete de frem. Dekkene som står på er federal 235 40 zr18 w91 og bilen er en 95 modell 318i, altså 5x120. Det står ingen inskripsjoner eller noe på felgen noe sted. har også sånne "deksler" til å ha foran boltene, har bare ikke montert de enda.. Det er ett lite bmw emblem i midten av disse dekslene. Hadde vært kjekt å vite hva dette er. På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 Bildelinken din virker ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iriqouis Skrevet April 5, 2007 Forfatter Share Skrevet April 5, 2007 Den er fikset nuh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå