verticalescape Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 Lurer litt på en ting her.. Hva er forskjellen på senkesett til E30, sedan kontra touring? Er det bare stivhet på fjærer, eller noe mer? Vet det passer, men kjekt å vite hva som er forskjell, i.o.m at det står i alle nettbutikker: passer ikke touring, eller kun touring... Driver å setter 60-40 på min nå, tadd fra delebilen, som er en sedan... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet April 6, 2007 Forfatter Share Skrevet April 6, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 dette lurer faktisk jeg litt på også. ser også det skal være forskjeld på før og etter facelift modelene. noe merklig mener jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet April 6, 2007 Forfatter Share Skrevet April 6, 2007 Merkelige greier dette, hadde vært greit å fått ett konkret svar.. Jeg har værtfall en JÆ.... lav bil nå.. har bare prøvd å sette på bake, men faen så lavt det ble... Litt før & etter bilder, så skjønner dere hva jeg mener FØR: ETTER: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 dette blei mye lavft. hvor mye var den senka før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet April 6, 2007 Forfatter Share Skrevet April 6, 2007 øverste bildet er den original. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibby Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 det der blei bare grisefett da:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 og det skulle være 40mm fjærer du satte på bak? hjelp. trodde ikke touringen var så mye tyngere i raua Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet April 6, 2007 Forfatter Share Skrevet April 6, 2007 Ble litt i laveste laget etter min smak, skal prøve med 17" å se hvordan det blir, men tror nok ikke jeg skal ha den så lav... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå