Lenden Skrevet April 5, 2007 Forfatter Share Skrevet April 5, 2007 Var ikke nåkk strøm på det andre kameraet, men vertfall så står det "power antenna" og er blå på det merkerte området. Men vettdu hva jeg klarte?!?!?! Skulle dra litt i signalkablene for og få de litt lengre, så sjedde dette: nå må jeg vente til etter påske!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 Bra kvalitet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lenden Skrevet April 5, 2007 Forfatter Share Skrevet April 5, 2007 kostet nå 1000spenn for kabelsettet... (for øyeblikket ganske sur mann) har kjøpt dette kabelsette: https://bilstereo.secure.flexiweb.no/pr ... /19374235/ Bør jeg klage på kvaliteten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 Tror ikke at du kan vente deg bedre kvalitet til den prisen.. Di phonokablene jeg har bestilt koster 899,- per stk da..3 stk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 power antenna er til, vel, ja, elektrisk radioantenne vil jeg tro ang. den signalkablen likner den veldig på den de selger på thorshov for 99,- for 5 meter gå til anskaffelse av en signalkable av noe høyere kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kamindre Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 Angående farge på kabler så er det en standard for dette, altså det skal være likt på alle spillere. Her en oversikt over hva de forskjellige fargene er, kjekt å ha hvis du er usikker. http://www.bilradiospes.no/index.php?aID=37&ids=artID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lenden Skrevet April 5, 2007 Forfatter Share Skrevet April 5, 2007 Jaja... Takk for hjelpen:) Akkuratt nå er jeg påttesur pga. de signalkablene som røk.. har gledet meg som en unge til jul for og teste de godt anbefalte dynaBel subbene.. Snakkes til etter påske folkens, får se om det blir en ny spiller og på meg også da heihå EDIT: Eller, nei d blir d ikke..... Dette har definitivt ikke vært min påske i år, fikk fartsbot på 3600,- søndag så må nokk vente litt med en ny spiller.. snut er ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 Jaja...Takk for hjelpen:) Akkuratt nå er jeg påttesur pga. de signalkablene som røk.. har gledet meg som en unge til jul for og teste de godt anbefalte dynaBel subbene.. Snakkes til etter påske folkens, får se om det blir en ny spiller og på meg også da heihå EDIT: Eller, nei d blir d ikke..... Dette har definitivt ikke vært min påske i år, fikk fartsbot på 3600,- søndag så må nokk vente litt med en ny spiller.. snut er ut hehe, ja det er ikke greit skjønner jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lenden Skrevet April 6, 2007 Forfatter Share Skrevet April 6, 2007 Vist jeg skal kjøpe nye spiller, bør jeg da gå for en med 3x linjeutganger? Siden jeg har 2 forsterkere, en vanlig og en monoblokk... Noen anbefalinger med prisklasse 1-3k? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 Vist jeg skal kjøpe nye spiller, bør jeg da gå for en med 3x linjeutganger? Siden jeg har 2 forsterkere, en vanlig og en monoblokk...Noen anbefalinger med prisklasse 1-3k? Kommer ann på behovet ditt det. Jo fler utganger jo fler muligheter har du vel for individuelle høytalersett. Har en Pioneer 7700MP med 3 linjeutganger: 1 for front, en for bak og en egen for bass. Men som sagt, kommer ann på hva du føler du trenger. Når det kommer til produsent så vil verken Pioneer eller Alpine bli feil. Bra lyd til bra pris. De begge leverer spillere i de fleste prisklasser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lenden Skrevet April 6, 2007 Forfatter Share Skrevet April 6, 2007 tror jeg kommer til å gå for denne: http://www.elprice.no/Product/ProductIn ... &cid=6351# (elprice var den billigste plassen) Bra valg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 Pioneer er aldri dumt helt konge spillere synes jeg ihvertfall.. har aldri hatt noe annet hittil... selv om det finnes mange andre bra også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 tror jeg kommer til å gå for denne: http://www.elprice.no/Product/ProductIn ... &cid=6351#(elprice var den billigste plassen) Bra valg? Pokker hvor billig den har blitt nå da Angrer på at jeg kjøpte for 1 måned siden. Vil si GO på den. Pioneer slår aldri feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bzzlink Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 Power antenna utgangen, er det samme som remote. ser nå at du skal ha ny spiller så da ordner det seg vel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lenden Skrevet April 14, 2007 Forfatter Share Skrevet April 14, 2007 Tror ikke det blir ny spiller med d første (lite peng)... Men grønn som jeg er, tenker jeg det er best og spørre først.. skal jeg lodde de to ledningene i sammen da? eller en går det og ann og bruke en sukkerbit feks? Btw, har fått tilbakemelding om den klagen jeg sendte om kabelsettet. Utrolig hyggelig fyr, han skulle høre om importøren kan sende en ny kabel over påske. AUDIOTEAM NORGE A/S <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå