Gå til innhold

Førstegangs prosjekt for 15 000,- trenge litt hjelp nå!


Anbefalte innlegg

Var ikke nåkk strøm på det andre kameraet, men vertfall så står det "power antenna" og er blå på det merkerte området.

SP_A0137.jpg

Men vettdu hva jeg klarte?!?!?!

Skulle dra litt i signalkablene for og få de litt lengre, så sjedde dette:

SP_A0136.jpg

nå må jeg vente til etter påske!! :grr:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jaja...

Takk for hjelpen:)

Akkuratt nå er jeg påttesur pga. de signalkablene som røk.. har gledet meg som en unge til jul for og teste de godt anbefalte dynaBel subbene..

Snakkes til etter påske folkens, får se om det blir en ny spiller og på meg også da ;)

heihå

EDIT: Eller, nei d blir d ikke..... Dette har definitivt ikke vært min påske i år, fikk fartsbot på 3600,- søndag så må nokk vente litt med en ny spiller.. :tongue: snut er ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja...

Takk for hjelpen:)

Akkuratt nå er jeg påttesur pga. de signalkablene som røk.. har gledet meg som en unge til jul for og teste de godt anbefalte dynaBel subbene..

Snakkes til etter påske folkens, får se om det blir en ny spiller og på meg også da ;)

heihå

EDIT: Eller, nei d blir d ikke..... Dette har definitivt ikke vært min påske i år, fikk fartsbot på 3600,- søndag så må nokk vente litt med en ny spiller.. :tongue: snut er ut

hehe, ja det er ikke greit skjønner jeg! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vist jeg skal kjøpe nye spiller, bør jeg da gå for en med 3x linjeutganger? Siden jeg har 2 forsterkere, en vanlig og en monoblokk...

Noen anbefalinger med prisklasse 1-3k?

Kommer ann på behovet ditt det. ;) Jo fler utganger jo fler muligheter har du vel for individuelle høytalersett.

Har en Pioneer 7700MP med 3 linjeutganger: 1 for front, en for bak og en egen for bass. Men som sagt, kommer ann på hva du føler du trenger. ;)

Når det kommer til produsent så vil verken Pioneer eller Alpine bli feil. Bra lyd til bra pris. De begge leverer spillere i de fleste prisklasser. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det blir ny spiller med d første (lite peng)...

Men grønn som jeg er, tenker jeg det er best og spørre først.. skal jeg lodde de to ledningene i sammen da? eller en går det og ann og bruke en sukkerbit feks?

Btw, har fått tilbakemelding om den klagen jeg sendte om kabelsettet.

Utrolig hyggelig fyr, han skulle høre om importøren kan sende en ny kabel over påske. AUDIOTEAM NORGE A/S <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...