EvenS Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 Vurderer og selge bilen min. Mer info ligger her: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1450048 Bare å komme med spørsmål om det er noe du lurer på. Og om noen syns den er for høyt priset, så gir jeg blaffen. Jeg mener du ikke finner noe bedre bil for den prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 prisen var så som s da!?! ikke for å ødelegge lissom!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 Skulle hatt bilder av interiør! til den prisen bør den være helt strøken, skinn og fullt utstyrt..(gjerne med litt M-plast også ) Men vi skal jo ikke kommentere prisen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 Fin bil uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 bilen så jo meget bra ut, men 318 is sedan, med bulker til 110-000-- det er alt for drøyt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 bilen så jo meget bra ut, men 318 is sedan, med bulker til 110-000-- det er alt for drøyt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet April 27, 2007 Forfatter Share Skrevet April 27, 2007 Fikk et E30 kick i dag, så bilen selges nå for 90k. Kanskje en litt mer realistisk pris Om noen har et prakteksemplar av en E30 eller E28 og er interessert i å bytte pluss betale et mellomlegg avhengig av hva dere har, så kan jeg være interresert. Er ikke interessert i plasthauger og i hjel burnede rånebiler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet April 29, 2007 Forfatter Share Skrevet April 29, 2007 Bomp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg