Johnny86 Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 Har et komplett delskinn sportsinteriør, med dørsider og alt. Er i bra stand. Det er ikke elektrisk, og det er ikke varme i setene. Hentes helst i nærheten av tønsberg. Aner ikke hva det er verdt, men har et håp på og få rundt 4000 for det, men bud mottas. Bilde: Eneste jeg hadde. Flere bilder kommer i kveld en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 Til sedan eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet April 6, 2007 Forfatter Share Skrevet April 6, 2007 Oi. Er til coupe. Visste det var noe jeg hadde glemt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet April 7, 2007 Forfatter Share Skrevet April 7, 2007 Noen bilder til. Er dårlige, men var det jeg rakk i farta. Hvis ønskelig kan bedre skaffes i morgen. Her er det en stripe på venstre bakseterygg. Ikke helt sikker på hva det er rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Er vel bare å rense den flekken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet April 7, 2007 Forfatter Share Skrevet April 7, 2007 Jeg tror jeg vet hva den stripa er, men jeg sier det ikke....lol Hehe. Hvis du tenker "koffert" nå, noe jeg regner med du gjør, så kan jeg forsikre om at det ikke er det Dr_S tenker på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steaven Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 hei har du solgt det eller har du det enda.. er int............... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Er du intresert i å sende de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet April 7, 2007 Forfatter Share Skrevet April 7, 2007 Di er ikke solgt, så bare og by. Kan skkert sende, men da må kjøper betale frakt. Hvis noen veit hva det koster og sende setter jeg pris på om dem sier det her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Slenger inn et bud på 3500... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet April 7, 2007 Forfatter Share Skrevet April 7, 2007 Bud er absolutt notert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet April 9, 2007 Forfatter Share Skrevet April 9, 2007 Bump. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 Hadde det vært mulig å fått noen bedre bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36-M-Tech cab Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 var jo fint interiør det der. Delskinn er faktisk fint!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 Ja jeg liker delskinn veldig godt.. Har kjøpt svart sportskinn til cabben da, men har en nevø som trenger et nytt interiør i en 320 coupe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå