Krims0n Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 Hei. Jeg lurte på om noen her vet om et sted jeg kan få tak i et sett Angel eyes hovedlykter til BMW E34 1991mod? NB! angel eyes settet må være med lilla/blå farget. ikke de standard gule. Har sett en bmw 520i kjøre med det, så det må finnes. men kan bare ikke finne det noe sted. Takk for all hjelp. Mvh Lasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 Han har sikkert kjøpt sånne cclf(?) ringer og montert i orginal lyktene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 Jeg har sånne som jeg kjøpte fra ebay.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 hvor fant du disse da? pris??? eller er det du som skal selge`?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 http://cgi.ebay.com/BMW-E34-E32-5-7-Ser ... dZViewItem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krims0n Skrevet April 6, 2007 Forfatter Share Skrevet April 6, 2007 ja riktig. Så det går an å ta ut de gamle ringene som sitter i angel eyes settene du kan få kjøpt rundt om kring og sette i cclf rundinger? Ja så på ebay.com men stod ikke om det var de standard gule eller de blå aktige angel eyesene det var snakk om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 Jeg kjøpte mine på ebay av en kar som kaller seg for "bmerparts".. Det er ikke di lyktene som det ble lagt ut link til her.. Lyktene kom på litt over 3100,- Det er komplette lykter med ccfl ringer i.. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E34- ... 8750QQrdZ1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå