Spiritus Sancti Skrevet April 6, 2007 Skrevet April 6, 2007 Hei, Som det står i overskriften; Er dette senkesettet til min e36 sedan noe tess? Fra gsbildeler, 2600kr kampanjepris http://nettbutikk.gsbildeler.no/index.p ... trasStatic --> Senkesett/fjærbeinstag. Og de som er nest nederst. Får ikke tak i direkte-link. SU15N054 Takker for svar.
hagenisse Skrevet April 6, 2007 Skrevet April 6, 2007 Skal man gå ut i fra at man får hva man betaler for så er dette neppe særlig bra. Men det er jo litt hva du er ute etter også..
Spiritus Sancti Skrevet April 6, 2007 Forfatter Skrevet April 6, 2007 Skal senke bilen enten 60/40 eller 60/30. Men gidder ikke bruke mangfoldig tusen på det.. Hvis jeg kun kjøper fjærer da?
ChrZZ Skrevet April 6, 2007 Skrevet April 6, 2007 Når er forresten bilen din ifra? Hvis 91, så kan du glemme billigsenkning.
Christopher Skrevet April 6, 2007 Skrevet April 6, 2007 Sleng opp varenummer da så vi slipper å leite
Spiritus Sancti Skrevet April 6, 2007 Forfatter Skrevet April 6, 2007 Varenr er der det.. Men det funka ikke å søke på det..
BreitBau Skrevet April 8, 2007 Skrevet April 8, 2007 Når er forresten bilen din ifra? Hvis 91, så kan du glemme billigsenkning. Why? Skal senke bilen enten 60/40 eller 60/30. Men gidder ikke bruke mangfoldig tusen på det.. Hvis jeg kun kjøper fjærer da? Fått på skjermbuene? Rieger anbefaler vel 40 senking bak.. Husker ike fremme i farta. HR cup kit anbefales men det blir jo ett fett.. Jeg må hvertfall senke ganske mye.. BTW.. Kommer til å ha omtrent 1 kg til overs av spesiallimet som seidl bruker til sine wide body kitt.. Kosta vel rundt 500 kr kg alt medregnet mener jeg. Om du trenger så si ifra.. Er det samme widejuggao brukte etter å¨ha prøvd sikaflex .. To komponent glassfiber armert epoxy mener jeg det var...
ChrZZ Skrevet April 8, 2007 Skrevet April 8, 2007 Når er forresten bilen din ifra? Hvis 91, så kan du glemme billigsenkning. Why? Fordi ingen (så vidt jeg har sett) av billigprodusentene lager senkesett (dvs, dempere) til disse modellene. Stabstagfestet er samme som på M3, men typen feste varte bare til 06/92. Se på de fleste senkesett der ute, og du ser at det er FRA 06/92 og oppover. Dvs, alle 91 må f.eks. kjøpe Bilstein eller annet bra (men dyrt) fordi dem lager det
ChrZZ Skrevet April 8, 2007 Skrevet April 8, 2007 Gjør nok ikke det, Puyol. Dette gjelder de første modellene av E36.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå