SuperRobin Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 Jeg lurer på om komplet 320motor+gir til E36 går rett nedi 320 E30? Er dette i såfal en stor jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 Den går nok ikke RETT nedi. Må nok sveise nye fester. Er nok ikke store jobben for folk som har gjort det 40 ganger før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 Det blir jo en M50 konvertering, som det står masse info om på diverse steder. Søk Etter min mening er det altfor mye jobb for kun å øke effekten 20hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperRobin Skrevet April 6, 2007 Forfatter Share Skrevet April 6, 2007 vil du heller anbefalle å bytte til 325 E30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 Ja, den tror jeg hadde gått rett nedi.. Men jeg er ingen ekspert:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperRobin Skrevet April 7, 2007 Forfatter Share Skrevet April 7, 2007 ja, jeg mener den skal gå rett nedi. d er jo samme motor. d skulle være ganske enkelt å skifte fra 320 til 325 motor og driverk. ca. en dags arbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 ja, jeg mener den skal gå rett nedi. d er jo samme motor. d skulle være ganske enkelt å skifte fra 320 til 325 motor og driverk. ca. en dags arbeid. Hvor lang tid du bruker kommer jo litt ann på hvor erfaren "mekker" du er! Konvertering til motronic er litt mer arbeid en det høres ut som, hvis du ikke har gjort det før! Jeg hadde nok bruk en hel helg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå