Gå til innhold

kjørecomputer

fatboy
 Share

Anbefalte innlegg

hadde e30 cab for mange år siden med stor kjørekompjuter, men husker ikke helt hvordan den stilles. men code er en slags startsperre, du må slå inne en code for og starte bilen. mener du må sette nøkelen i hakk 1 for og stille den inn. alstå slå den på og velge vilken kode du skal bruke, sett nøkkel tilbake i hakk 0 når du har stilt inn code. limit er foreksempel du stiller den på 100 så kommer det en pipetone når du passerer 100km\h er for at du skal vite når du passerer 100 eller den km\h du stiller inn. en annen ting som er greit og vite er at vis du setter på code og glemmer koden så kan du ta av batteriet i 15min og da sletter du den koden du har lagret, og kan starte uten og skrive inn koden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja sannt nok. var forresten ute og prøvde nå, satte nøkkelen i hakk 1, stilte inn kode 1111 for og prøve, slo av tenninga og slo på tenninga igjenn, fikk opp beskjed på computeren at jeg skulle taste koden, tenkte jeg skulle prøve og se hva som sjedde hvis jeg bare prøvde og starte den, og den startet da, så tror det er noe mystisk med den kjørecomputeren, kommer ikke lyd når limit er på, lyset i limit knappen begynner bare og blinke, skal gå over ledningsnettet til kjørecomputeren når jeg begynner med bilen ganske snart(full shining og bytting av deler og litt oppussing for og få den strøken) så kan jo hende at det er en ledning det er dårlig kontakt på eller brudd på. får håpe det=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da virker det som om du har ledningbrudd noe sted ja. piper den når gradene kommer under 2,5+grad da? is vasler. ja er tøff den bobla, driver og pusser den opp nå. er bra reg nr også R-111111 he he. har kjøpt en 1965 mod bole nå også. bobler er gøye biler. er så ubehagelig og kjøre så det blir tøft. men går veldig dårligt da 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...