///Martin Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 Ønsker følgende deler til e30 M3`n min: Skinngirkule, helst e30 typen i god stand! Sorte/Hvite front/side- blinklys KN-filter eller andre sportsfilter Sorte baklykter 4 stk. BMW-emblemer til å ha i senteret på felgen.(Hvor selger de sånne???) PS: Vet du om noen plass de selger disse delene til fornuftigepriser så si gjerne ifra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet April 8, 2007 Forfatter Share Skrevet April 8, 2007 bump..ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 www.schmiedmann.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet April 8, 2007 Forfatter Share Skrevet April 8, 2007 har sett der..mye bra..men dyrt hadde håpt på noen brukte deler da igrunn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet April 10, 2007 Forfatter Share Skrevet April 10, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 www.koed.dk jeg har et stk luft filter. 200kr går det for. brukt to mnd. på 320 e46 er både 3" og 2,5" innløp på det. univesal gummi greie på innløpet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet April 16, 2007 Forfatter Share Skrevet April 16, 2007 Du har pm! BUMP forresten da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet April 17, 2007 Forfatter Share Skrevet April 17, 2007 Bump! Har skaffet girkule nå...MEN fortsatt mye jeg trenger! Har forresten noen 15" BBS felger med GODE sommerdekk hvis noen vil bytte eller no... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet April 18, 2007 Forfatter Share Skrevet April 18, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet April 20, 2007 Forfatter Share Skrevet April 20, 2007 bump bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 har helrøde baklykter. facelift. og har det filteret. men er ikke mitt. må høre med eiern om pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet April 22, 2007 Forfatter Share Skrevet April 22, 2007 du har pm igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwturbo Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 Ønsker følgende deler til e30 M3`n min:Skinngirkule, helst e30 typen i god stand! Sorte/Hvite front/side- blinklys KN-filter eller andre sportsfilter Sorte baklykter 4 stk. BMW-emblemer til å ha i senteret på felgen.(Hvor selger de sånne???) PS: Vet du om noen plass de selger disse delene til fornuftigepriser så si gjerne ifra Hvor store (i cm) senter kopper/merker er d du skal ha da?? og vis du har koppene, så er spørsmålet om du har flatte eller bøyde kopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet April 24, 2007 Forfatter Share Skrevet April 24, 2007 Ønsker følgende deler til e30 M3`n min:Skinngirkule, helst e30 typen i god stand! Sorte/Hvite front/side- blinklys KN-filter eller andre sportsfilter Sorte baklykter 4 stk. BMW-emblemer til å ha i senteret på felgen.(Hvor selger de sånne???) PS: Vet du om noen plass de selger disse delene til fornuftigepriser så si gjerne ifra Hvor store (i cm) senter kopper/merker er d du skal ha da?? og vis du har koppene, så er spørsmålet om du har flatte eller bøyde kopper. Har ikke kopper heller nei. Vet ikke cm målet men det kan jeg sjekke! Er det så mange forskjellige da?? Testet en kopp fra en felg til en kompis, den passa rett på!.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet April 26, 2007 Forfatter Share Skrevet April 26, 2007 Bump! Snart treff nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå