///Martin Posted April 6, 2007 Posted April 6, 2007 Ønsker følgende deler til e30 M3`n min: Skinngirkule, helst e30 typen i god stand! Sorte/Hvite front/side- blinklys KN-filter eller andre sportsfilter Sorte baklykter 4 stk. BMW-emblemer til å ha i senteret på felgen.(Hvor selger de sånne???) PS: Vet du om noen plass de selger disse delene til fornuftigepriser så si gjerne ifra
///Martin Posted April 8, 2007 Author Posted April 8, 2007 har sett der..mye bra..men dyrt hadde håpt på noen brukte deler da igrunn..
Guest Posted April 10, 2007 Posted April 10, 2007 www.koed.dk jeg har et stk luft filter. 200kr går det for. brukt to mnd. på 320 e46 er både 3" og 2,5" innløp på det. univesal gummi greie på innløpet
///Martin Posted April 17, 2007 Author Posted April 17, 2007 Bump! Har skaffet girkule nå...MEN fortsatt mye jeg trenger! Har forresten noen 15" BBS felger med GODE sommerdekk hvis noen vil bytte eller no...
Guest Posted April 20, 2007 Posted April 20, 2007 har helrøde baklykter. facelift. og har det filteret. men er ikke mitt. må høre med eiern om pris
Bmwturbo Posted April 24, 2007 Posted April 24, 2007 Ønsker følgende deler til e30 M3`n min:Skinngirkule, helst e30 typen i god stand! Sorte/Hvite front/side- blinklys KN-filter eller andre sportsfilter Sorte baklykter 4 stk. BMW-emblemer til å ha i senteret på felgen.(Hvor selger de sånne???) PS: Vet du om noen plass de selger disse delene til fornuftigepriser så si gjerne ifra Hvor store (i cm) senter kopper/merker er d du skal ha da?? og vis du har koppene, så er spørsmålet om du har flatte eller bøyde kopper.
///Martin Posted April 24, 2007 Author Posted April 24, 2007 Ønsker følgende deler til e30 M3`n min:Skinngirkule, helst e30 typen i god stand! Sorte/Hvite front/side- blinklys KN-filter eller andre sportsfilter Sorte baklykter 4 stk. BMW-emblemer til å ha i senteret på felgen.(Hvor selger de sånne???) PS: Vet du om noen plass de selger disse delene til fornuftigepriser så si gjerne ifra Hvor store (i cm) senter kopper/merker er d du skal ha da?? og vis du har koppene, så er spørsmålet om du har flatte eller bøyde kopper. Har ikke kopper heller nei. Vet ikke cm målet men det kan jeg sjekke! Er det så mange forskjellige da?? Testet en kopp fra en felg til en kompis, den passa rett på!..
Recommended Posts