Magnus_bmw Skrevet Desember 3, 2012 Forfatter Skrevet Desember 3, 2012 Saker Hehe, kommer seg etterhvert Nok en miniøktt på verkstedet. Laget feste for nye coiler: Montert Led moduler i dasj for 2stegs shiftlight og Oljetrykk/launch indikator. 2 fargede led moduler rød/gul: Grovtilpasset plassering av IC, skal lage sikkelige fester og sveise om stussene ut av ic så de får vinkel dit de skal IC på bildet skal ikke brukes og er defekt, men har en spell ny helt lik som skal inn når alt er tilpasset: OG litt morro, måtte bare mobbe katten siden jeg fanget musen før den Katt ikke fornøyd
Chris_325iM Skrevet Desember 8, 2012 Skrevet Desember 8, 2012 spent på hvordan denne kommer til å virke! hørte jeg sigdal i feb??
|Ole| Skrevet Desember 9, 2012 Skrevet Desember 9, 2012 Her må eg følge med Alt ser veldig bra ut!! Til slutt eit lite tips, eg har samme hydr håndbrekk...Kan vere ein idè å forlenge den litt for og få litt moment så du veit det, den er heilt grei men til tider må man nappe ganske bra for og få låst hjula
Papperboy Skrevet Desember 9, 2012 Skrevet Desember 9, 2012 kult prosjekt.. skal du kjøre fort eller sidelengs?
Magnus_bmw Skrevet Desember 9, 2012 Forfatter Skrevet Desember 9, 2012 spent på hvordan denne kommer til å virke! hørte jeg sigdal i feb?? Hehe, er spent selv jeg! planen var jo og få spikket litt på iskjøreskilza i vinter da, så satser på det Bare og stikke innom og inspisere en dag vettu Her må eg følge med Alt ser veldig bra ut!! Til slutt eit lite tips, eg har samme hydr håndbrekk...Kan vere ein idè å forlenge den litt for og få litt moment så du veit det, den er heilt grei men til tider må man nappe ganske bra for og få låst hjula Takk for det! Hyggelig med positive kommentarer og tips/inpill fra folk Skal ha det med brekket i bakhodet, blir vel og prøve først før jeg skjøter in noe. Hvordan har du koblet dit? Med prioriteringsventil eller i serie med bremserørene? kult prosjekt.. skal du kjøre fort eller sidelengs? Thx! Blir vel først og fremst sideways, men har veldig lyst til og prøve og få kjørt litt fort på grus/skogen/bakkeløp på sikt, men det får tiden vise. Skal først plages på isen ------------------------------------------------ Skulle hatt mere tid i verkstedet, men noe blir det jo. Endelig ferdig med IC plassering og nye IC har funnet plassen sin: Begynt og sveise trykkrørgater Fikk mekket en konsoll som skal huse brytere for funksjoner i sprutet, spak for hovedstrømbryter"utemontert vaier inn", sikringsholdere og slukkeanlegg co2.
|Ole| Skrevet Desember 10, 2012 Skrevet Desember 10, 2012 Hoff, eg er misunnelig på arbeidet ditt Eg har kobla i serie, funker veldig bra
Magnus_bmw Skrevet Desember 11, 2012 Forfatter Skrevet Desember 11, 2012 Hoff, eg er misunnelig på arbeidet ditt Eg har kobla i serie, funker veldig bra Hehe, takk for det "smigret"
Magnus_bmw Skrevet Desember 16, 2012 Forfatter Skrevet Desember 16, 2012 Fikk endelig laget Downpien 3,5" helt ned,mangler bare inngang for waste og muttere for Afr sensorer. Får se hva jeg lager videre bakover, blir mest sannsynlig 3" videre.
NeonMuffler Skrevet Desember 16, 2012 Skrevet Desember 16, 2012 takk for titten idag! dette var gromt:) også får du si ifra hvis du trengre de bremsene
Magnus_bmw Skrevet Desember 16, 2012 Forfatter Skrevet Desember 16, 2012 takk for titten idag! dette var gromt:) også får du si ifra hvis du trengre de bremsene Hehe, takk for det og besøk må vel innom og titte på vogna di en dag og. Bremser skal jeg tenke på
Haakjin Skrevet Desember 16, 2012 Skrevet Desember 16, 2012 Afr muttere og sensorer? Er det vanlig å kjøre med flere? Kan du i tilfelle forklare hvorfor. Dette ser foresten bra ut resten, artig at du satser på M50, begynner å like de motorene bare bedre og bedre Mvh Håkon
Magnus_bmw Skrevet Desember 16, 2012 Forfatter Skrevet Desember 16, 2012 Afr muttere og sensorer? Er det vanlig å kjøre med flere? Kan du i tilfelle forklare hvorfor.Dette ser foresten bra ut resten, artig at du satser på M50, begynner å like de motorene bare bedre og bedre Mvh Håkon Hehe, skal bare ha en afr innkoplet, men liker alltid og sveise inn 2 muttere da tuneren skal inn med en til ved kjøring i rulla. Liker også og ha mulighet for og avlese egt og trykk etter turbin ved behov Takk for hyggelige tilbakemeldinger
Odin Skrevet Desember 19, 2012 Skrevet Desember 19, 2012 huff var fin den gamle bimmern din Magnus fikk smake rattlås den de 2 ukene jeg lånte den og snøen falt!!
torbfer Skrevet Desember 21, 2012 Skrevet Desember 21, 2012 Flott prosjekt:) Veldig mye fint arbeid, her skal de følges med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå