Magnus_bmw Skrevet Desember 23, 2012 Forfatter Skrevet Desember 23, 2012 huff var fin den gamle bimmern din Magnus fikk smake rattlås den de 2 ukene jeg lånte den og snøen falt!! Hehe, det gjorde du vel tenker jeg Flott prosjekt:) Veldig mye fint arbeid, her skal de følges med Takk for det Ikke feil din E34 heller "sikle sikle"
torbfer Skrevet Desember 23, 2012 Skrevet Desember 23, 2012 Hehe nei er en grei sommerbil det Utrolig kjedelig å kjøpe den å sette den rett til vinterlagring:( Men da får eg jaffal fikse dei småtingene og få den i topp stand før sommeren kommer
Magnus_bmw Skrevet Desember 26, 2012 Forfatter Skrevet Desember 26, 2012 Puslet litt i verkstedet igjen, planen var vel og sort sett bo der i julen, men våkneet lørdag morgen med forskjølese så da ble det litt endringer i planene. Men noe blir da gjort, i morgen er det en liten handle runde på div deler også Fuel stasj klart for montering: Laget støtte for plenumet, nå flytter det seg ikke Ferdig med Fuel fittings og plassering av btr, og montering av rail: Montert oljekjøler lokk på org M50 hus, denne skal være ett bra alternativ til s50 huset http://rallyroad.net/content/oil-cooler ... cember-3rd Har også kledd inn utsatte omeråder rundt turbo/gren/dp med varmereflekterende folie, om det har noen supervirrkning er jeg ikke sikker på, men det ser da bra ut
Odin Skrevet Desember 27, 2012 Skrevet Desember 27, 2012 likere! ring meg neste gang du skal utover a!
Magnus_bmw Skrevet Desember 29, 2012 Forfatter Skrevet Desember 29, 2012 Bare stikke bortom det, skal over nå
Magnus_bmw Skrevet Januar 3, 2013 Forfatter Skrevet Januar 3, 2013 kult prosjekt skall følge med her Takker Fått jobbet litt med bilen igjen Strøm! Hovedstrømsbryter montert inne med wire ut: Begynt og koble sammen skiten, hehe. Ferdig med hovedstømmen, nå er det bare ut til nye forbrukere samt sprutet
Magnus_bmw Skrevet Januar 3, 2013 Forfatter Skrevet Januar 3, 2013 Laget plass og montert 3l catch tank Og laget ferdig braketter med fester for pumper og filter
Magnus_bmw Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Skrevet Januar 10, 2013 Mens man venter på deler fra blant annet Summit så diller jeg litt med diverse. Litt folie saker Og litt mere strøm, straks ferdig nå. Bare litt stripsing og pynting igjen
Magnus_bmw Skrevet Januar 11, 2013 Forfatter Skrevet Januar 11, 2013 skall følge med her Alltid artig med turbo! Følger med! Yeah, hyggelig med tilbakemeldinger.. Gleder meg endel til oppstart nå gitt
Magnus_bmw Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Skrevet Februar 3, 2013 Her har det ikke skjedd så mye i det siste, har ligget rett ut grunnet dårlig rygg, men kommer seg sakte men sikkert nå Fått puslet litt i dag også, nå venter jeg bare på masse deler fra summit så jeg blir ferdig med resterende. Festet oljekjøleren sikkelig og koblet opp: Sveiset/laget ferdig nesten alt av trykkrør, mangler bare og sveise inn dumpen nå: Laget feste og koplet inn trykkstyring: Montert fuel stasj i trunken samt bilde av hovedsikringen min baki der: Cya!
Magnus_bmw Skrevet Februar 21, 2013 Forfatter Skrevet Februar 21, 2013 Noen som har peiling på om det finnes noen gasswire som er lengre en den til 525 M50 E34? Hadde vært finfint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå