The_transporter Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 jeg har en 523 i 97 model som jeg gjerne skulle hatt litt mer futt i og har forstått det sånn at 523 har mindre insug ? eller er det flere ting som er annerledes? er uansett intresert i å kjøpe det som trengs for 192 hk og gjerne mer noen som har noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Du tenker nok på innsug fra M50B25? Det er ikke bare plug & play, men en ganske omfattende ombygging. Om du ikke kjøper dette ferdige settet fra USA. Det gir ca 20hk mer og koster rundt 4500,- innkl frakt, mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet April 8, 2007 Forfatter Share Skrevet April 8, 2007 hmm... så teit håpet på noe simpelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 Tja, simpelt og simpelt, det er nok litt jobb... Regner med at jeg kommer til å handle dette innsuget selv for å prøve på min iløpet av sommeren. 4500,- for 20hk bør det være verdt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå