Boss Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Jeg ville være litt forsiktig med å le av den filmen.Jeg mener å ha hørt at fyren døde av hendelsen. Det kan så være, men det var isåfall fortent. For så tjukk i hue er det ikke lov å være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 uff for en kølle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Påkjørt av egen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 Jeg ville være litt forsiktig med å le av den filmen.Jeg mener å ha hørt at fyren døde av hendelsen. Tja...når han velger å gå ut av en bil for å vinke til publikum mens han drifter så vet jeg ikke hvor tragisk jeg synes det er jeg. Blir det samme som jeg skulle kjørt med motorsykkel ned holmenkollenbakken i fylla liksom og så bli deppa for at jeg knakk nakken når jeg traff bakken i unnarennet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_Isak Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 Han trenger ikke være dum da, virker som han har gjort det der en del ganger før. Han har tydeligvis også laget seg en patent på å låse av gassen og rattet. Det var bare et stunt som kunne vært fett som gikk galt. Nothing more nothing less. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwboi Skrevet April 29, 2007 Share Skrevet April 29, 2007 hahaha:D fy faen som jeg lo ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå