Mpowerman Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Kanskje på tide å legge ut en liten prosjekttråd. Har hatt bilen i snart 2 år nå,og det skjer stadig ting. Den var helt original ved kjøp, men det varte ikke lenge Bilen er en 96modell med ganske mye utstyr originalt. Shadowline skinn interiør kjørecomputer telefon elektriske seter cruisecontroll elektrisk ratt regulering PDC Automat (5hp18) Mulifunksjonsratt M-tech understell (sikkert glemt noe) Det første som ble gjort var montering av originale M5 fangere foran og bak. Samt originale Hella 2001mod lykter rundt om med Xenon i nærlysene og M5 nyrer. Beklager elendige bilder. Har aldri vært noe fotograf... Monterte nettopp M5 instrumenter. Ble VELDIG bra Det som skal skje i nærmeste fremtid er: Montering av ESS kompressorkit (bestilt) Bakrutesenker (Har fått) M5 baklukespoiler (har fått) Øyelokk (har fått) E46 M3 ratt multifuksjon (bestilt) 4-rørs eksosanlegg. Har bestillt 2 potter med akkorat samme stusser som M5 har originalt (2x76mm med helt rett avslutning) Skal bygge det på samme måte som det er gjort på gEIRA sin 540. Det innebærer modifisering av reservehjulsbrønnen og fjerning av mellompotta. Så blir det 2 rør fra katalysatoren og bak til hver bakpotte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Fin bil med fine planer. Har troen på at dette an bli veldig bra! Lykke til videre med prosjektet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpowerman Skrevet April 7, 2007 Forfatter Share Skrevet April 7, 2007 Takk skal du ha:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Meget pen bil Og planene så meget bra ut! Hvor mye effekt får du ca med kompressor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpowerman Skrevet April 7, 2007 Forfatter Share Skrevet April 7, 2007 Får ca 300hk. Tror det skal holde en stund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Tøft, denne bilen blir nok nice! Skal ta bilde imorra jeg, idag er det alkoholen som rår hehe.. Åssen sommerhjul har du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Meget pen bil, og absolut de rette planene!! Stå på... Har tro på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpowerman Skrevet April 7, 2007 Forfatter Share Skrevet April 7, 2007 Tøft, denne bilen blir nok nice!Skal ta bilde imorra jeg, idag er det alkoholen som rår hehe.. Åssen sommerhjul har du da? Helt greit det:) Har samme planene i kveld Har 3 delte BBS RX II, tror di heter d... 8,5x18 med 235/40/18 Falken 10x18 med 265/35/18 Kumho MX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpowerman Skrevet April 7, 2007 Forfatter Share Skrevet April 7, 2007 Meget pen bil, og absolut de rette planene!! Stå på... Har tro på dette. Takk skal du ha Har og tro på att dette blir tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Tøft, denne bilen blir nok nice!Skal ta bilde imorra jeg, idag er det alkoholen som rår hehe.. Åssen sommerhjul har du da? Helt greit det:) Har samme planene i kveld Har 3 delte BBS RX II, tror di heter d... 8,5x18 med 235/40/18 Falken 10x18 med 265/35/18 Kumho MX Det der er ikke BBS RX II, for det har jeg selv og de ser IKKE slik ut... Men fin bil du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Flott BMW du har. Og blir nok supert med komp. Ellingsen hadde jo ESS på 2.8 Z3'n sin, flytta seg bra den ja . Dette er forresten BBS RX II. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpowerman Skrevet April 8, 2007 Forfatter Share Skrevet April 8, 2007 Noen som kan fortelle meg hva felgene mine heter da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 Ser ut som du n hat BBS RC uteb atj eg er sikkke,r for nå er jeg passer full ehhehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpowerman Skrevet April 8, 2007 Forfatter Share Skrevet April 8, 2007 Ser på skrivingen din att du er passe full ja ShKåL!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 skål om ikje anna..... kappkjøring når æ kjæm heim..............hehehehe lika ikje heilt planan dine....men men må vel også få sånn presse da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå