Ronny M Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Jeg har et par stygge hull i hatthylla hvor det har stått 6x9" høyttalere. Er det mulig å få tak i noen fine griller eller noe som jeg kan bruke til å dekke over hulla? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Sjekk på høggern? Kan garantert få dem billig. Sjekk prisen først bare på GS-bildeler, slik at du ikke blir lurt av dem på høggern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny M Skrevet April 7, 2007 Forfatter Share Skrevet April 7, 2007 Sjekk på høggern? Kan garantert få dem billig.Sjekk prisen først bare på GS-bildeler, slik at du ikke blir lurt av dem på høggern. Trodde ikke de hadde 6x9" griller på GS-bildeler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 ja, jeg ser jeg selvsagt så feil nu. Tenkte selvsagt på dem originale. Men går vel kanskje an å sjekke allikevel? Evt, sjekke på ebay også f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 Kjøp en ny hattehylle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny M Skrevet April 8, 2007 Forfatter Share Skrevet April 8, 2007 Kjøp en ny hattehylle Kunne gjort det, men jeg får mer bass fra subben inn i kupeen med hulla der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 Kjøp en ny hattehylle Kunne gjort det, men jeg får mer bass fra subben inn i kupeen med hulla der.. Jeg fjernet de originale høytalleren i hattehyllen, er ubrukelig allikevel. Synes jeg fikk nok bass inn i bilen jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 Jeg har et par stygge hull i hatthylla hvor det har stått 6x9" høyttalere. Er det mulig å få tak i noen fine griller eller noe som jeg kan bruke til å dekke over hulla? Kan jo ringe bilradiospesialsiten i Bergen, er skikkelige hyggelige folk som jobber der. Og de kan jobben sin. Si hva problemet er, så har de garantert en løsning på problemet ditt. www.bilradiospes.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 ta ut hatthyllen å trekk den opp i slik tynn duk som er på hus høytalere, da ser man ikke hullet men har fortsatt mulighet til og høre bassen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå