Ronny M Skrevet April 7, 2007 Skrevet April 7, 2007 Jeg har et par stygge hull i hatthylla hvor det har stått 6x9" høyttalere. Er det mulig å få tak i noen fine griller eller noe som jeg kan bruke til å dekke over hulla?
ChrZZ Skrevet April 7, 2007 Skrevet April 7, 2007 Sjekk på høggern? Kan garantert få dem billig. Sjekk prisen først bare på GS-bildeler, slik at du ikke blir lurt av dem på høggern.
Ronny M Skrevet April 7, 2007 Forfatter Skrevet April 7, 2007 Sjekk på høggern? Kan garantert få dem billig.Sjekk prisen først bare på GS-bildeler, slik at du ikke blir lurt av dem på høggern. Trodde ikke de hadde 6x9" griller på GS-bildeler?
ChrZZ Skrevet April 7, 2007 Skrevet April 7, 2007 ja, jeg ser jeg selvsagt så feil nu. Tenkte selvsagt på dem originale. Men går vel kanskje an å sjekke allikevel? Evt, sjekke på ebay også f.eks.
Ronny M Skrevet April 8, 2007 Forfatter Skrevet April 8, 2007 Kjøp en ny hattehylle Kunne gjort det, men jeg får mer bass fra subben inn i kupeen med hulla der..
kabeldeigen Skrevet April 9, 2007 Skrevet April 9, 2007 Kjøp en ny hattehylle Kunne gjort det, men jeg får mer bass fra subben inn i kupeen med hulla der.. Jeg fjernet de originale høytalleren i hattehyllen, er ubrukelig allikevel. Synes jeg fikk nok bass inn i bilen jeg...
kabeldeigen Skrevet April 9, 2007 Skrevet April 9, 2007 Jeg har et par stygge hull i hatthylla hvor det har stått 6x9" høyttalere. Er det mulig å få tak i noen fine griller eller noe som jeg kan bruke til å dekke over hulla? Kan jo ringe bilradiospesialsiten i Bergen, er skikkelige hyggelige folk som jobber der. Og de kan jobben sin. Si hva problemet er, så har de garantert en løsning på problemet ditt. www.bilradiospes.no
jon///M Skrevet April 9, 2007 Skrevet April 9, 2007 ta ut hatthyllen å trekk den opp i slik tynn duk som er på hus høytalere, da ser man ikke hullet men har fortsatt mulighet til og høre bassen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå