Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den er i iflg. vegvesen.no sist godkjent 21.09.2005 og har frist for EU 31.05.2007 så den går trolig enda :)

Det står også:

Følgende trafikkstasjon(er) i ditt fylke kan utføre periodisk kontroll:

Kristiansund

Molde

Ålesund

Ørsta

Da har vi lokalisert den ;)

Bare å ringe BT og få navn på eier, ikke verre.

Skrevet

hørte berre rykter om at han har tatt ut motoren på den for den godkjente aldri eg ! ;-) hehe var ein kjekke bil me 75% sperr bak aksling BMW mellom aksling for at det skulle tåle litt bang ble målt til 225 hk

Skrevet
hørte berre rykter om at han har tatt ut motoren på den for den godkjente aldri eg ! ;-) hehe var ein kjekke bil me 75% sperr bak aksling BMW mellom aksling for at det skulle tåle litt bang ble målt til 225 hk

Det går nestene ikke å lese det du skriver. Bruk komma og punktum, vær så snill! :wink:

Skrevet
Fant ut av regnr. at bilens registrerte eier holder til på Frei på Nordmøre...

Vil du ha navnet, så send meg en PM.

Hvordan finner du ut hvem som eier en bil uten å ringe til biltilsynet??

Skrevet

på min bil: fs 75510, FORD: (fornavn) (etternavn) ÅSNES. sist EU-godkj:22.11.2006. Neste EU-kontr:10.2008. skyldig Årsavgift:www.toll.no. Omreg.avg:1447

dette nye systemet er genialt! =)

edit:wtf. det står jo at årsavgiften er skyldig, hvordan sjekke om det er betalt på nettet da?

Skrevet

Det går nestene ikke å lese det du skriver. Bruk komma og punktum, vær så snill! :wink:

Sliter du med og lese det han skriver, så sliter du med andre ting også vil jeg tro....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...