Ågedal Skrevet April 8, 2007 Skrevet April 8, 2007 Hehe,er nok feil forum å trakte etter min gode mann
cato_rs Skrevet April 8, 2007 Forfatter Skrevet April 8, 2007 jaja men det er jo folk med venner og diverse kontakter her inne og vell hehe
oddis Skrevet April 8, 2007 Skrevet April 8, 2007 Den er i iflg. vegvesen.no sist godkjent 21.09.2005 og har frist for EU 31.05.2007 så den går trolig enda Det står også: Følgende trafikkstasjon(er) i ditt fylke kan utføre periodisk kontroll: Kristiansund Molde Ålesund Ørsta Da har vi lokalisert den Bare å ringe BT og få navn på eier, ikke verre.
cato_rs Skrevet April 8, 2007 Forfatter Skrevet April 8, 2007 hørte berre rykter om at han har tatt ut motoren på den for den godkjente aldri eg ! hehe var ein kjekke bil me 75% sperr bak aksling BMW mellom aksling for at det skulle tåle litt bang ble målt til 225 hk
Ronny M Skrevet April 8, 2007 Skrevet April 8, 2007 hørte berre rykter om at han har tatt ut motoren på den for den godkjente aldri eg ! hehe var ein kjekke bil me 75% sperr bak aksling BMW mellom aksling for at det skulle tåle litt bang ble målt til 225 hk Det går nestene ikke å lese det du skriver. Bruk komma og punktum, vær så snill!
kuanov Skrevet April 8, 2007 Skrevet April 8, 2007 Fant ut av regnr. at bilens registrerte eier holder til på Frei på Nordmøre... Vil du ha navnet, så send meg en PM.
Arild G. Skrevet April 8, 2007 Skrevet April 8, 2007 hehe.. da har den havnet midt i værste opel territorie. der oppe møter du en opel rundt hver sving
-Roger- Skrevet April 8, 2007 Skrevet April 8, 2007 Fant ut av regnr. at bilens registrerte eier holder til på Frei på Nordmøre...Vil du ha navnet, så send meg en PM. Hvordan finner du ut hvem som eier en bil uten å ringe til biltilsynet??
BimmerKing Skrevet April 8, 2007 Skrevet April 8, 2007 hehe.. da har den havnet midt i værste opel territorie. der oppe møter du en opel rundt hver sving Ja, og SPESIELLT Ascona B/C og Manta B er konge der oppe
M6 Bjørn Skrevet April 8, 2007 Skrevet April 8, 2007 Fant ut av regnr. at bilens registrerte eier holder til på Frei på Nordmøre...Vil du ha navnet, så send meg en PM. Hvordan finner du ut hvem som eier en bil uten å ringe til biltilsynet?? http://www.vegvesen.no/sms/
? Skrevet April 8, 2007 Skrevet April 8, 2007 på min bil: fs 75510, FORD: (fornavn) (etternavn) ÅSNES. sist EU-godkj:22.11.2006. Neste EU-kontr:10.2008. skyldig Årsavgift:www.toll.no. Omreg.avg:1447 dette nye systemet er genialt! =) edit:wtf. det står jo at årsavgiften er skyldig, hvordan sjekke om det er betalt på nettet da?
Ballder Skrevet April 9, 2007 Skrevet April 9, 2007 hørte berre rykter om at han har tatt ut motoren på den for den godkjente aldri eg ! hehe var ein kjekke bil me 75% sperr bak aksling BMW mellom aksling for at det skulle tåle litt bang ble målt til 225 hk Det går nestene ikke å lese det du skriver. Bruk komma og punktum, vær så snill! Sliter du med og lese det han skriver, så sliter du med andre ting også vil jeg tro....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå