Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har, som sagt tidligere i tråden, kjøpt cd-spiller fra usa. Det stemmer at det ulik frekvens fordeling, men ser egentlig ikke helt problemet med det. Jeg kjøpte jo cd-spiller for å høre på cder. Og hvis jeg finner på å høre på radio, så får jeg jo inn p3 (101,5), p4 (106,1), kanal 24 (102,5) og Radio Fredrikstad (107,7). Så for min del så fungerer den amerikanske spilleren veldig bra :) Og er det viktigere å høre på alle norges radiokanaler, så er det jo bare å la kassettspilleren være montert i bilen :wink:

Skrevet
Hva med å skifte til en ny uoriginal spiller da? Original-spillern i E39 er jo no stort herk....believe me i know...har prøvd å lokke godlyd uttav utallige slike enheter....men den gang ei...denne spilleren er rett og slett dårlig...

Eneste downsiden da er jo selvf. at det ikke blir helt 100% original look

da...

Selve cd spilleren i nyere e39 er Alpine og holder topp kvalitet,det er høytalere og forsterker som bør oppgraderes,uorginalt blir ikke pent uansett hvor fancy spilleren er.Med de rette høytalerne spiller orginalspilleren knallbra.

• 7 months later...
Skrevet
http://www.bimmerboard.com/forums/posts/308457

har ikke prøvd selv, men her står det at man kan velge mellom europa og usa i en meny på spillern.

altså så spiller det ingen rolle hvor man kjøper spillern.

Hei..

Noen som har testet dette som er i linken over? Jeg har en E46 business cd spiller som det er amerikansk radiofrekvens på som vil si at den kun teller på oddetall. Stilikt om det går an å endre det manuelt.

Mvh

Thomas

Skrevet
http://www.bimmerboard.com/forums/posts/308457

har ikke prøvd selv, men her står det at man kan velge mellom europa og usa i en meny på spillern.

altså så spiller det ingen rolle hvor man kjøper spillern.

Hei..

Noen som har testet dette som er i linken over? Jeg har en E46 business cd spiller som det er amerikansk radiofrekvens på som vil si at den kun teller på oddetall. Stilikt om det går an å endre det manuelt.

Mvh

Thomas

Ja, det går fint å endre det! Bare følg instruksene i linken! Har gjort det selv. Lett som en plett :wink:

Skrevet

er det ikke slikt dette funker kun på spillere uten cd card.? Etter som di sa på bmw så blir den plugget i en bil og brukes coden så går det ikke ant å "resette" den..

Kjøpte min i italia :D alpine.. funker kanon... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...