Gå til innhold

Bmw Business Cd/radio


Anbefalte innlegg

Jeg har, som sagt tidligere i tråden, kjøpt cd-spiller fra usa. Det stemmer at det ulik frekvens fordeling, men ser egentlig ikke helt problemet med det. Jeg kjøpte jo cd-spiller for å høre på cder. Og hvis jeg finner på å høre på radio, så får jeg jo inn p3 (101,5), p4 (106,1), kanal 24 (102,5) og Radio Fredrikstad (107,7). Så for min del så fungerer den amerikanske spilleren veldig bra :) Og er det viktigere å høre på alle norges radiokanaler, så er det jo bare å la kassettspilleren være montert i bilen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å skifte til en ny uoriginal spiller da? Original-spillern i E39 er jo no stort herk....believe me i know...har prøvd å lokke godlyd uttav utallige slike enheter....men den gang ei...denne spilleren er rett og slett dårlig...

Eneste downsiden da er jo selvf. at det ikke blir helt 100% original look

da...

Selve cd spilleren i nyere e39 er Alpine og holder topp kvalitet,det er høytalere og forsterker som bør oppgraderes,uorginalt blir ikke pent uansett hvor fancy spilleren er.Med de rette høytalerne spiller orginalspilleren knallbra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...
http://www.bimmerboard.com/forums/posts/308457

har ikke prøvd selv, men her står det at man kan velge mellom europa og usa i en meny på spillern.

altså så spiller det ingen rolle hvor man kjøper spillern.

Hei..

Noen som har testet dette som er i linken over? Jeg har en E46 business cd spiller som det er amerikansk radiofrekvens på som vil si at den kun teller på oddetall. Stilikt om det går an å endre det manuelt.

Mvh

Thomas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.bimmerboard.com/forums/posts/308457

har ikke prøvd selv, men her står det at man kan velge mellom europa og usa i en meny på spillern.

altså så spiller det ingen rolle hvor man kjøper spillern.

Hei..

Noen som har testet dette som er i linken over? Jeg har en E46 business cd spiller som det er amerikansk radiofrekvens på som vil si at den kun teller på oddetall. Stilikt om det går an å endre det manuelt.

Mvh

Thomas

Ja, det går fint å endre det! Bare følg instruksene i linken! Har gjort det selv. Lett som en plett :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...