Dirty Skrevet April 8, 2007 Skrevet April 8, 2007 Hei var ute å sladdet litt med en kompis igår! men det er noe galt! så tipper det har noe med dempere\ fjærer å gjøre!. får når vi sladder så hopper hele ræve seg bortover vis dere skjønner? sitter senkesett på! hva er det som er gåen når slik skjer? kjører vi over litt humpler osv kommer det klunkelyd. tips tas med stor takk! er en e36 328 coupe!
Quattrokiller Skrevet April 8, 2007 Skrevet April 8, 2007 Akkurat hatt det samme med min! Da var det kregningstabilisatoren bak som hadde hoppet av i venstre festet (mot det bikkjebeinet hvis du skjønner). Fikk ikke sklidd den på plass igjen selv, fikk hjelp av Kjetil Sømme her på Bimmers, han fikk det til etter demontreing og smøring av foring med Zalo. Han trudde det skyldes mye drifting i vinter, så belastning og vibrasjoner har ført til at den har sklidd ut av foringen.
Stephan.s Skrevet April 8, 2007 Skrevet April 8, 2007 Hadde noe liknende med min e34 om dagen. Trodde tårnlageret var gåent, men viste seg at mutterne på dempern på innsiden av bilen hvis du skjønner, hadde løsnet... Muligens et skudd i blinde, men skader ikke å sjekke
Dirty Skrevet April 8, 2007 Forfatter Skrevet April 8, 2007 Okei takker! da skal vi ta en titt! men henne sitter kregningstabilisatore ?
325ti Skrevet April 8, 2007 Skrevet April 8, 2007 sitter under bilen din, en i hver ende av stabstaget ditt bak.
Dirty Skrevet April 8, 2007 Forfatter Skrevet April 8, 2007 sitter under bilen din, en i hver ende av stabstaget ditt bak. ok! var under å strammet alt vi kunne finne av skruer under bilen og på dempertårnene var 2 stk som var litt løsne men ikke noe spess! men vi tok turen ut å heiv den litt i svingene. og det var bedre! men ræva hopper litt før den legger seg ut! når den først er ute går det fint! skal vel ikke være sånn ? er blaut på veien!
Superbeetle Skrevet April 8, 2007 Skrevet April 8, 2007 Er ikke bare det at bilen ikke slipper skikkelig da? at dekkene prøver å gripe tak...
Dirty Skrevet April 8, 2007 Forfatter Skrevet April 8, 2007 Er ikke bare det at bilen ikke slipper skikkelig da? at dekkene prøver å gripe tak... Mulig! men ikke vært slikt før! er nye sommerdekk på da! kan jo ha noe med det å gjøre!
eidarj Skrevet April 8, 2007 Skrevet April 8, 2007 en kompis av meg hadde samme problemet på sin e36 318is. grunnen i hans tilfelle var at han kjørte med 19" felger, og at de tok i hjulhusa bak. husker jeg ikke helt feil så måtte han sveise om alle skjøtene i hele ræva på bilen.
Superbeetle Skrevet April 8, 2007 Skrevet April 8, 2007 Jeg merker iallefall at hvis jeg skal få sladd når jeg kjører ut på en vei på våt asfalt bare ved å bruke gassen så hvis jeg ikke gir nok gass, så får jeg slike sidelengs "hopp". Har konkludert med at det er kombinasjon av gode/brede dekk og svak motor jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå