wracul Skrevet April 17, 2007 Skrevet April 17, 2007 Det dere da sier er at det ikke er mulig å sette cammen 180 grader feil?
Robin_Isak Skrevet April 17, 2007 Skrevet April 17, 2007 Nå ringer jeg deg snart og får forklart dette sånn at jeg kan legge meg å sove Å sette kammen 180 grader feil er mulig, ja. Men det blir ikke det samme som at veiven da står 360 grader feil. Kan ikke noen som er flinke til å formulere seg være så snill å sette av 5 min? Jeg klarer ikke mer
CSM Skrevet April 17, 2007 Skrevet April 17, 2007 Når du har fordeleren på kammen har det null betydning! Advarselen er generell (når du har fulgt deres prosedyre og ikke har rotor på kammen); for å forsikre at rotor peker på sylinder # 1 når kammen er i TDC#1.
Robin_Isak Skrevet April 17, 2007 Skrevet April 17, 2007 Når du har fordeleren på kammen har det null betydning!Advarselen er generell (når du har fulgt deres prosedyre og ikke har rotor på kammen); for å forsikre at rotor peker på sylinder # 1 når kammen er i TDC#1. Nemlig.
pallen Skrevet April 17, 2007 Skrevet April 17, 2007 Helt vilt så dette tok av!!! Men men det ser ut som om wracul har skjønt tegningen nå stian329: det var noen riktig lekkerbiskener du presenterte med billedserien din. Nydelig og se noe så perfekt!
wracul Skrevet April 17, 2007 Skrevet April 17, 2007 Greit, skal gi meg jeg. Dere har sikkert rett. Synes bare det er rart jeg selv har vært oppe i samme problemet med en M40 motor.
Aroid Skrevet April 17, 2007 Skrevet April 17, 2007 Eneste du kan gjør feil er på drevet til fordeleren du kan ta 180grader feil på. at den tenner på sylinder nr 6 i steden for nr 1. Kammen står jo likens uansett om du snurr den rundt 360grader og samma med veiva. Merkene på motoren er tennings merker. Når veiva står på rett merke så er stempel nr 1 og 6 oppe Kammen ville ha ventilene atte på sylinder nr 1 og 6 Da er det når den tenn på sylinder nr 1 og sylinder nr 6 ville ta inn luft. og vist man setter drevet til fordeleren 180grader feil så blir det om vent. men da må man sett tennplugg ledningene 1 på 6 2 på 5 3 på 4
Robin_Isak Skrevet April 17, 2007 Skrevet April 17, 2007 Greit, skal gi meg jeg. Dere har sikkert rett Takk, det var alt jeg trengte å høre egentlig. Hadde vært en liten bonus hvis du slengte på et lite; "nå forstår jeg" men jeg kan leve med dette Natta
pallen Skrevet April 17, 2007 Skrevet April 17, 2007 wracul: sett tenningslampen din på syl 4 på en 4er, eller syl 6 på en 6er og se på reimskivehjulet til veiven så skjønner du nok hva vi gutta mener.
wracul Skrevet April 17, 2007 Skrevet April 17, 2007 hjelper ite for gutten som startet dette foumet når alt står i tdc men fortsatt i steiner
stian329 Skrevet April 17, 2007 Skrevet April 17, 2007 Helt vilt så dette tok av!!!Men men det ser ut som om wracul har skjønt tegningen nå stian329: det var noen riktig lekkerbiskener du presenterte med billedserien din. Nydelig og se noe så perfekt! Takker, flere er på vei
Rogeren Skrevet April 18, 2007 Skrevet April 18, 2007 hjelper ite for gutten som startet dette foumet når alt står i tdc men fortsatt i steiner Men han har da fått noen tips her. Det må han jo bare prøve. F.eks, sjekke bensinslanger, osv osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå