Gå til innhold

Ommbygging til m3 e36.. hjelp....

ChrisAppelsin
 Share

Anbefalte innlegg

har en 1995 mod 318is som jeg ville bygge om til en m3. har funnet en m3 1994 mod som jeg kan få kjøpt alle delene som jeg trenger (passer dette ihop?. Hva må jeg bytte for å få godkjent (alt fra motor og driverk), (helst skriv opp en liste) og hva ville dere gitt for dette sånn ca... Trenger hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel bare en Forsterking i understellet bak som skal til på karosseriet ditt for å få det godkjent, Men noe som kan blir mye vanskeligere er å få en motor eldre enn karosseriet godkjent, har hørt at biltilsynet ikke er veldig glad i dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisan.. så du bor i akershus. hmm. for og få godkjent ombyggingen så er det en del ting som må på plass.. for det første.. jessheim trafikkstasjon skal du bare drite i dersom du er nær den.. der er de håpløse og ha med og gjøre..

1: ta kontakt med biltilsynet og fremlegg chassi nr ditt og si hva du vil bygge.

2: få ta i dele bil.

3: ta denne med til biltilsynet med de tyske papirene..

4: de plomberer motor og gir og igrunn alt

5: sveis inn forsterkning bake i karros.. kjøpes på www.koed.dk de er billi

6: flytt alle delene fra den andre bilen over..

7: stikk på biltilsynet og han du snakket med i utgangspunktet ser på bilen og troli godkjenner den..

Dersom dette ikke holder burde du hatt papir fra bmw norge om at chassiene er de samme men bmw har nå sluttet og gi ut papirer. da må du i såtilfelle til tuv i tyskland..

håper dette var litt til hjelp..

jeg slapp unna på ene bilen min på denne måten.. :) men fikk beskjed om at eneste grunn til at d ble godkjent var at de ble varslet om ombygging og at de fikk plombert delene så de visste at det stemte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...