Gå til innhold

bmw treff??

Anbefalte innlegg

ACR er for meg mer forlokkende enn de andre to "ok" banene i Norge, så prioriteringen blir deretter :D

Det har jo kanskje noe med hvor du bor også. For meg er turen like lang som til Nürburgring, og da er valget ganske enkelt.. :wink:

Men jeg skal nok få tatt meg en tur dit en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ACR er for meg mer forlokkende enn de andre to "ok" banene i Norge, så prioriteringen blir deretter :D

Det har jo kanskje noe med hvor du bor også. For meg er turen like lang som til Nürburgring, og da er valget ganske enkelt.. :wink:

Men jeg skal nok få tatt meg en tur dit en gang!

Det er ganske så riktig. Men en helg på acr vil allikavel stort sett være et mer økonomisk valg. Men, jeg har faktisk planer om ringen i løpet av sensommeren/høsten. Da dropper jeg i tilfelle noen norske treff. Må bare finne noen reisekollegaer, samt sette meg mer inn hva som skal til for å få kjørt noen runder der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis planene om ny bil går i boks, så er det stor sjanse for att jeg skal nedover en gang i sensommeren/høst, så det er bare å henge seg på hvis det blir noe av! :wink:

Trenger du ny bil for å kjøre på ringen? Duger ikke gode gamle S14, eller er den fortsatt på prosjektstadiet?

Men du som har vært der før. Er det bare å løse billett og kjøre, eller er det mer omfattende?

Holder på å løslig planlegger en langukes ferie med et innslag av raskjøring på ringen og kanskje Rallye Trier, men liker å planlegge nøye, og da er ikke uforutsette hindringer morsomt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger du ny bil for å kjøre på ringen? Duger ikke gode gamle S14, eller er den fortsatt på prosjektstadiet?

Men du som har vært der før. Er det bare å løse billett og kjøre, eller er det mer omfattende?

Holder på å løslig planlegger en langukes ferie med et innslag av raskjøring på ringen og kanskje Rallye Trier, men liker å planlegge nøye, og da er ikke uforutsette hindringer morsomt...

Ja, bilen står delvis nedplukket i kjellergarasjen min, så den er ikke så godt egnet enda, men selvsagt duger en god gammel s14! :D

Du trenger kun å ha med penger som du bruker på en billettautomat. Greit å ha med nok penger, da det ikke går å betale med kort.. Det er kun en bankautomat i Nürburg (som jeg har fått med meg), og den ligger ved Hotel Dorint/Museumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...