Gå til innhold

lakk/farging av tekstil...

Willersrud
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg brukte matt svart spraylakk på teppet mitt, og det ble i grunn meget bra, selv om det er som noen sier her, at fibrene blir litt stivere. Hvordan holdbarheten er over lengere tid vet jeg ikke. Det er veldig mange firma i USA som driver med all slags tekstil farging, men i Norge er det heller labert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte matt svart spraylakk på teppet mitt, og det ble i grunn meget bra, selv om det er som noen sier her, at fibrene blir litt stivere. Hvordan holdbarheten er over lengere tid vet jeg ikke. Det er veldig mange firma i USA som driver med all slags tekstil farging, men i Norge er det heller labert..

Men på teppe kan jeg tenke meg det blir bra.. men ble det stivt? eller...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd og farge den ene stolen min nå. så legger opp noen bilder:)

Før:

hpim0002za0.jpg

hpim0004po1.jpg

Etter det ble farget:

hpim0011ri5.jpg

det har ikke tørket enda men legger ut bilder da:) hehe står jo i varmeskapet.. ser litt flekkete ut nå, men antar det blir bedre når jeg har tørket det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men på teppe kan jeg tenke meg det blir bra.. men ble det stivt? eller...hehe

Det ble jo stivere, men ikke så du tenker over det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel tørt nå, ser bedre ut en på bilde, hehe, men skal gå over en gang til når jeg får kjøpt en sånn tekstilmalingsspann til hehe!

men tror dette kan bli bra hvis jeg går over en gang til og, så skal det vaskes med tøymykner etterpå, ble litt stivere nå men regner med det blir bra igjen da. skal bare bli ferdig med den

picture002jy0.jpg

picture003ss7.jpg

picture008fc6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...