Kjetil 323i E36 Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 Det finnes noe som heter for Colorbond, men finner ikke hjemmesiden dems nå. Fant en tråd på fastford forumet, men den er visstnok ganske gammel, men kanskje dere finner noe informasjon der. http://www.fastford.no/forum/index.php?showtopic=6491 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willersrud Skrevet April 17, 2007 Forfatter Share Skrevet April 17, 2007 Var og kjøpte noe sånn tekstil maling på panduro etter jobb i dag, sendte pm til han på fastford forumet for noen dager siden men han svarte ikke så ble jeg utolmodig, skal prøv i morra så da kommer det bilder:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Jeg brukte matt svart spraylakk på teppet mitt, og det ble i grunn meget bra, selv om det er som noen sier her, at fibrene blir litt stivere. Hvordan holdbarheten er over lengere tid vet jeg ikke. Det er veldig mange firma i USA som driver med all slags tekstil farging, men i Norge er det heller labert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willersrud Skrevet April 17, 2007 Forfatter Share Skrevet April 17, 2007 Jeg brukte matt svart spraylakk på teppet mitt, og det ble i grunn meget bra, selv om det er som noen sier her, at fibrene blir litt stivere. Hvordan holdbarheten er over lengere tid vet jeg ikke. Det er veldig mange firma i USA som driver med all slags tekstil farging, men i Norge er det heller labert.. Men på teppe kan jeg tenke meg det blir bra.. men ble det stivt? eller...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 forrige eier gjorde det på e30`n min, og det ser ikke særlig bra ut... sjollette og fælt... skulle kansje prøvd å spraye litt mer kansje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willersrud Skrevet April 22, 2007 Forfatter Share Skrevet April 22, 2007 Har prøvd og farge den ene stolen min nå. så legger opp noen bilder:) Før: Etter det ble farget: det har ikke tørket enda men legger ut bilder da:) hehe står jo i varmeskapet.. ser litt flekkete ut nå, men antar det blir bedre når jeg har tørket det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 bilde fra det er tørt eller? eller hvor lang tid tar det før det tørker*? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 Jeg brukte matt svart spraylakk på teppet mitt, og det ble i grunn meget bra, selv om det er som noen sier her, at fibrene blir litt stivere. Hvordan holdbarheten er over lengere tid vet jeg ikke. Det er veldig mange firma i USA som driver med all slags tekstil farging, men i Norge er det heller labert.. Men på teppe kan jeg tenke meg det blir bra.. men ble det stivt? eller...hehe Det ble jo stivere, men ikke så du tenker over det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willersrud Skrevet April 22, 2007 Forfatter Share Skrevet April 22, 2007 Er vel tørt nå, ser bedre ut en på bilde, hehe, men skal gå over en gang til når jeg får kjøpt en sånn tekstilmalingsspann til hehe! men tror dette kan bli bra hvis jeg går over en gang til og, så skal det vaskes med tøymykner etterpå, ble litt stivere nå men regner med det blir bra igjen da. skal bare bli ferdig med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willersrud Skrevet April 25, 2007 Forfatter Share Skrevet April 25, 2007 ingen komentarer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå