Gå til innhold

Solgt!


Porri
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

--> Ca///e: Ja det var nok meg ja, var det deg vi kjørte forbi etter at du kjørte forbi oss kansje? Hehe. Var ikke jeg som kjørte 1ern til Gardermoen, jeg kjørte 3ern. Leverte den der til kunde.

Skal holde det strøkent der ja Even Tveter;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

--> Ca///e: Ja det var nok meg ja, var det deg vi kjørte forbi etter at du kjørte forbi oss kansje? Hehe. Var ikke jeg som kjørte 1ern til Gardermoen, jeg kjørte 3ern. Leverte den der til kunde.

Det var det ja :) Tålte ikke at jeg kjørte forbi dere nei... hehe. Uff, så vel stusselig ut da jeg kom med 16" mine... hadde jo vært på rudskogen dagen før så tenkte jeg skulle spare på 18" litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for fine tilbakemeldinger.

Chriso: nei jeg har ikke tenkt å lakkere den, skulle jeg gjort det skulle jeg lakkert den delen i svart(pianolakk), som det er på speila å på dørstolpene mellom vinduene, men vi får se.

Ca///e: Hehe, det så litt stusselig ut ja, men regner med du skal på rudskogen te helga igjen, om så så regner ejg med å se den der med 18" på;)

Larskimo: takker du må få deg de til din bil når du har henta den;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca///e: Hehe, det så litt stusselig ut ja, men regner med du skal på rudskogen te helga igjen, om så så regner ejg med å se den der med 18" på;)

Kommer nok ikke med 18" da heller gitt... grunnen til at jeg kjører med 16" nå er at jeg rett og slett ikke har hatt tid til å skifte og siden jeg skal på bane igjen om noen dager blir de værende på. Mye billigere å slite ut 16" enn 18" på banen :) Også blir det litt morsommere... kan leke meg litt mer. Men ikke mye da... blir helhjertet innsats for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...