Gå til innhold

Solgt!

Porri
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skikkelig pen! :)

Da 1 serie ble lansert ble jeg bare helt oppgitt, men nå, etter både ha lest, prøvekjørt og studert litt mer så må jeg si jeg liker den mer og mer for hver dag som går. Den minner meg mer og mer om E30 i karakteristikk! 8)

Felgene stod godt i stil med bilen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne såg utrolig fin ut! Må si jeg fikk lyst på 1 serie nå. Hvordan er 1,8 dieselmotoren, er den sterk nok til bilen? Vet du hvordan den er i forhold til 2 liter dieselen som sitter i e39 eller 525tds motoren med tanke på krefter?

Ingen dum nr2 bil dette her hvis du har en annen bil som har bagasjeplass :wink: hehe

Det er vel en 2 liter ikke en 1,8 liter. Samme motor i 118d og 120d og 320d. Arrester meg hvis det er feil!

Porri: Grise pen den her. Har du bilder av den før og etter blackline lyktene?? og har du sotete takluken? Vurdere å sote mine men er ikke sikker på blå bil og sorte ruter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker.

Eriklepe: Det sto mellom hvit å rød, men jeg fallt for den røde når jeg fikk sett den skikkelig.

Jeg tror jeg ville tippet over på hvit, men det er jo smak og behag :)

Nå lyger jo bildene dine på fargen, for rød er også en sykt pen farge på e87.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eriklepe: ja skal få tatt nye bilder så snart jeg får meg nytt kamera, men noen av bildene er ikke så ille om du har sett alle jeg har ute på photobucket?

Helt riktig Milhouse, det er samme motoren i de modellene.

Takker, jeg har ikke bilde av min bil før å etter nei, kjøpte å satt på baklyktene med en gang jeg, hehe. Har ikke sota takluka nei.

Her er bilder av blå 1 serie med sota tonede ruter

Men fant bilde på internett av en bil uten de nå.

Uten blackline

NNN.jpg

Min med.

DSC07417.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er ganske mye finere med blackline. har sendt mail så håper jeg får lyktene snart.. men lurte på en annen ting også. du har ikke orginal antenne. Har du kjøpt deg en ny eller kuttet den gamle? og den takspoilern du har. Hva, hvor og hvor mye koster den.

Og jeg har monaco blå som er mye mørkere så er ikke sikker på om det blir pent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takspoilern er kjøpt på Bilsalongen i skien,der er bilen å kjøpt, husker ikke prisen på den, men jeg vet at du får noen farger ferdig lakkerte. Bare å ringe dit å høre på pris, er du med i bmwccn får du litt rabatter å.

Antenna er kjøpt ny, husker ikke hvor da det ikke var jeg som kjøpte den, hehe. Om du vil kutte den originale ville jeg satt en plasthylse over der du kutter av isåfall.

Angående soting, så går det jo an å gå for litt lys toning av rutene som jeg har gjort. Dra til et sted de gjrø slikt å få med deg en til å holde noen prøver av forskjellig soting. Da vil du få et bedre bilde av hvordan det ville blitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Sånn etter en liten sverigetur idag fikk jeg vaska bilen å tatt noen nye bilder av den. Nå har den fått på AC fjærene, litt ekstra lakk, å fjærbeinstag. Ser frem til å dra til bmw ccn treffet til helga nå som bilen er ferdig.

P5200114.jpg

P5200116.jpg

P5200128contrast.jpg

P5200136.jpg

P5200167.jpg

P5200171.jpg

P5200175.jpg

P5200177.jpg

P5200179.jpg

P5200209.jpg

P5200224.jpg

P5200228.jpg

P5200231.jpg

Så kom plutselig denna krabaten bort til meg mens jeg tok bilder ved vannet;)

P5200206.jpg

P5200207.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...