Spiritus Sancti Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 Men det står helt på slutten at det er 3,2l m3 motor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 Ja hva er problemet? Bilen er orginalt en 91 mod 325. Som har fått E46 grill og grøftelys. Samt Seidl front. De har så puttet nedi en S52B32 motor, som har fått montert lysholmer presse og turbo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet April 9, 2007 Forfatter Share Skrevet April 9, 2007 Er det noe problem altså? Dette er et "Bilder & filmer / Show-off" forum.. Og nei, den har ikke fått e46 grill. Den har fått e46/facelift nyrer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 that supercharger is loud as crap... samme sier jeg! Fysj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 Er det mobil flyalarm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.Wenaas Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 Jeg hadde ikke fiksa den lyden! Lyden av kompressoren dreper jo hele opplevelsen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 Men så skal det også sies at turbo/kompressor-plystring for noen er symbolet for krefter, what so ever. Godt gikk den uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 her er det samma oppsettet i en e46.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 Gromt.. syns det bare er bra at ikke alle bygger likt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36-M-Tech cab Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 joda, flyttet på seg den der...Men må være travel den kompressorlyden i lengden. Skylle jo tru at iåmed der er både kompressor og turbo, at kompressoren clutcher ut på et bestemt turtal der turboen tar over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå