djlia Skrevet April 10, 2007 Skrevet April 10, 2007 jeg bytta eksosanlegg på min 02 e46 320d for ikke så mange måneder side, plutselig begynte det å skrangle skikkelig når den står på tomgang. trodde først at det kansje var noe stein eller noe som hadde lagt seg oppunder eksosanlegget på de bjelkene under eksosanlegget så jeg fikk bilen over en grav og begynte å se, men det viste seg at lyden kom fra innsiden og da lurer jeg på om det er noen som vet hva som kan ha skjedd? hadde ikke tid eller mulighet til å åpne eksosanlegget så det skall bli morro å se hva som har skjedd, men hvis noen hvet hva det kan være så gjerne informer meg! mvh: djlia
borte Skrevet April 10, 2007 Skrevet April 10, 2007 Hadde det samme problemet på min E34 for noen år siden, og problemet var bare at det var rusta sund inni..Om det kan ha skjedd på en såpass ny bil som du har, vet jeg ikke..
djlia Skrevet April 10, 2007 Forfatter Skrevet April 10, 2007 eksosanlegget ble bytta for ikke så veldig lenge siden... så tror jo ikke at det er rusta i stykker inni der!! men man vet jo aldri...
Bonden Skrevet April 10, 2007 Skrevet April 10, 2007 Løs innmat i fremre røret fra turbo (katalysator)sotbegrensrer ?.
bad_ip Skrevet April 10, 2007 Skrevet April 10, 2007 sikker på at det er noe inni eksosanlegget? jeg fikk en skranglelyd etter at jeg fikk montert nytt effektanlegg. og det visste seg å være det festet som sitter ca på midten var løst.
djlia Skrevet April 11, 2007 Forfatter Skrevet April 11, 2007 er ikke et løst feste under der? var under og skjekka! og alle de festene som var tilgjengelig var godt festet, men kan være noe som har løsnet i "katalysatoren" sotbegrenseren!
shv Skrevet April 11, 2007 Skrevet April 11, 2007 Jeg opplevde faktisk skrangling v/ at den ene lambdasonden hadde løsnet!
Bonden Skrevet April 11, 2007 Skrevet April 11, 2007 Det er ikke no lambdasonde på denne dieselmotoren .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå