cmito Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 Går for tiden og sikler på en E21, og har noen få spørsmål. Hvordan er kjøreegenskapene i de? Hvor mye må man betale i forsikring? Er en 316 som jeg har lyst og bygge om til 320. Hvordan er de å få godkjent me større motor? 316->320->325? Og er det noen som har noen bilder av noen tøffe e21` På forhånd takk:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 her er en jeg synes er tøff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet April 10, 2007 Forfatter Share Skrevet April 10, 2007 her er en jeg synes er tøff Har du større bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 hmm... snodig at det ble så lite. prøver igjen: klikk på for å se større Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_Isak Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 Kjøreegenskaper er ikke allverden, men det er litt hva du gjør det til selv. Med standard understell og bare senkefjærer er det en ganske vanskelig bil å kjøre hardt med samenlignet med senere 3 serier. Men med det riktige oppsettet er det sikkert mulig å forbedre det en hel del. De har kort akselavstand og er forholdsvis smale. Bilsport kåret vel en gang 323i til verdens farligste bil Selv har jeg hatt utrolig mye gøy i e21, det er en utrolig morsom og fin bil. Rust er vel den verste fienden, sjekk kofferten nøye, spes tårnene er ganske utsatte. Ellers er rust rundt innfestningen til bakakselen ganske vanlig og vanskelig å gjøre noe med på en enkel måte. Hvis du skal bygge om vet jeg av en som har en 323i motor fra en e21 som er ganske nylig overhalt og trimmet til 200-220hk. Problemet er at den sitter fast i en rusta e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomkleven Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 Enda et E21 prosjekt/bil i Flekkefjord??!! Blir jo bra dette... Har to stk. allerede. Men veteranen er langtidsprosjekt/fremtid, og den andre blir jo kjørt som den er foreløpig... Ikke så galen stand. Den 316 du sikler på, har du bilder av denne? Hvor langt må du for å handle? Er utrolig kule biler, som er veldig gode å kjøre. Under press kan de nok bli litt farlige kan jeg tenke, men med mer normal kjøring er de bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 Her har du inspirasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2007 Fin den gråe der! Ble visst ikke noen E21 alikevell, ble en E30 istede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 Fin gråfarge, noen som vet hvilken navn/kode på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Fin gråfarge, noen som vet hvilken navn/kode på den? Den er 087 Graphit-metallic http://wp1016621.wp027.webpack.hosteurope.de/fotost/f01171/f01171.htm Det er visstnok denne også... (min favoritt-E21) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå