Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

den har nok blitt hærja en del med ja. men motoren er jo god som gull enda. får kjørt seg i mitt eie å, men skal jo brukes også ! en del rust i dører å bagasjeluke, men dette skal tas etter vinteren :) samt coilovers å div andre oppgraderinger.

Skrevet

Ja husker det begynte og komme så Jonner`n og jeg var og leita på huggern etter nye dører. Dessverre stranda prosjektet da lakkerer aldri fikk påbygnt jobben med ny lakkering. Holder kassa forsatt eller går den i nødmodus forsatt? Tror kansje Jonner`n fant ut av det før han solgte.

Skrevet

Ikke noe Nødmodus nei. bytta clutch når jeg fikk den, for den var gåen. men skal ut med kassa igjen etter vinter, å bytte noen pakninger osv. svetter litt !

• 2 months later...
Skrevet

hey!

kult at den fortsatt lever. Og i beste velgående! Har hørt rykter om at bilen har hatt et røft liv i etterkant, men desto bedre at den blir stelt med slik det er nå :)

Skrevet

ja, den har vell sett sine bedere dager ! fått mye oppgraderinger i mitt eie. verste er det med rusta på den desverre.

Blir vell å fjærne all rus å lakkering når jeg får råd :) ensålenge forblir den bare en fin å god familiebil !

fndab9u2hj74b7tkvjz3.jpg

Skrevet

ja, trengs nok en overhaling karrosseri messig.. Liker oppgraderingene du har gjort, og den ser veldig bra ut nå! :)

Er vel en helt ok familieracer når man har dårlig tid og må rekke ølsalg :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...