Jonner'n Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2008 nå er det jaggu lenge siden det har skjedd noe inne på denne tråden. Så nå har jeg fått kjøpt meg noen nye bremseskiver av han svensken; bromsmannen. borra og slissa brembo. foran og bak kjøpte dem for et par uker siden, men vært så mye å gjøre på jobb, så har ikke hatt noe tid til å hive dem på. så tenkte at da har jeg noe å gjøre i påsken..*gleder meg* tenkte at når jeg først kosta på meg nye bremser, så skulle jeg fikse litt på calipperne mine i samme slengen. er så stygge og fæle.. tenkte å enten lakke dem i vanlig svart, eller så de blir grå. hva tror dere blir finest? Ellers er jo alt blitt ferdig med tanke på ombygginga.. ryggelys også.. (lenge siden nå da men) Slenger med et par bilder av hvordan det ble med girkula, shortshiften og den svarte baseplata.. blei ikke så aller verst syns jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2008 er forresten lys i den girkula, og strøm stjal jeg fra nødblinken.. eneste som er litt teit er at jeg kobla litt feil, så når jeg blinker til høyre, blinker lyset i kula med hehe så det må jeg prøve å få fiksa litt på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 er forresten lys i den girkula, og strøm stjal jeg fra nødblinken.. eneste som er litt teit er at jeg kobla litt feil, så når jeg blinker til høyre, blinker lyset i kula med hehe så det må jeg prøve å få fiksa litt på. Hvis du kobler den til lyset i askebegeret istedet, så er du kvitt det problemet Alt fungerer bra fortsatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2008 ja. helt topp anders! du gjorde en god jobb! tenkte på å koble til lyset i askebegeret, men det så ut som om man måtte ut med askebegeret og hele midtkonsollen for å komme til..? men sikkert jeg som har sett feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 Utrolig flott med den sorte baseplata og kula Jon . Forøvrig samme kule som jeg har, og den syns jeg er meget fin/god. Litt tykkere i utførelsen enn orginal BMW, som bare er positivt syns jeg . Ellers så "stjeler" jeg strøm fra nødblinken jeg også, uten samme problem som deg . Og med de go-skivene fra Andreasbromsmannen, så må du lakke med sølvfarget motorlakk/kalipperlakk. Sånn ble mine . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 17 toms de felgene du har på..bbs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2008 Ellers så "stjeler" jeg strøm fra nødblinken jeg også, uten samme problem som deg grmf.. ufint.. da får jeg prøve en av de andre tre med de go-skivene fra Andreasbromsmannen, så må du lakke med sølvfarget motorlakk/kalipperlakk. Sånn ble mine Blei kult det der altså! kanskje jeg skulle lakka mine i sølv jeg også.. ? hmm tenke tenke.. blir ikke før over påske de blir lakkert, så har litt tid å tenke på. kanskje jeg skulle malt dem røde eller grønne? med bengalakk... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2008 17 toms de felgene du har på..bbs? Jeg? ja er 8 og 9x17 bbs som er shina litt som sitter på.. lakkert nagaro silver i senter med kromkant.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 hm..spørst om ikkje eg skal ta å shine opp de eg har liggende:) Såg veldi bra ut da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 9, 2008 Share Skrevet Mars 9, 2008 bare lurte på en liten sak ang. ombygginga di. brukte dere løftebukk for montering og demontering av girkassen? løftebukken jeg skulle bruke ble plutselig utilgjengelig. så jeg funderer på om jeg kan klare det på garasjegulvet hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Mars 9, 2008 Share Skrevet Mars 9, 2008 bare lurte på en liten sak ang. ombygginga di. brukte dere løftebukk for montering og demontering av girkassen?løftebukken jeg skulle bruke ble plutselig utilgjengelig. så jeg funderer på om jeg kan klare det på garasjegulvet hjemme. Brukte ordentlig løftebukk ja. Du har ikke sjans til dette uten det. Er helt sinnsykt trangt å skru. Mulig du klarer det, men tror det blir veldig mye banning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 10, 2008 Share Skrevet Mars 10, 2008 hehe, det kan så hende. men tok dere av bake på kardang først, for så å bikke motor og girkasse ned i bakkant, så man når bolter rundt kassen? eller er det flere motorfester som umuliggjør dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Mars 10, 2008 Share Skrevet Mars 10, 2008 Tok av melllomaksling først ja. Også girkasse fester. Da bikker alt litt nedover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 10, 2008 Share Skrevet Mars 10, 2008 kom converter sammen med kassen da, eller ble den stående igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet April 23, 2008 Forfatter Share Skrevet April 23, 2008 da var endelig bremseskivene på plass ble nye klosser også, etter at de delte seg i to under demontering. på tid å bytte kanskje? Er kampanje hos gs på greenstuff nå, og heldigvis hadde gs ett sett av hver på lager så slapp å bestille. fytte rakkern og de to boltene til den branketten til calipeterne satt! jeeezzz. sleit lenge med dem gitt. her er før: nb! bilen står mye stille nå når jeg har firmabilen, så kjører ikke sååå kjærring at skivene foran ruster og her er etter: ble litt mye kobberfett på baksiden av klossene da men.. endelig er sommerfelgene kommet på:=) skulle bare vært 18" har kjøpt en "ny grill" og m5 bakfanger som nå er ferdig slipt og klar til lakkering i morgen detta blir som nytt vøtt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå