Gå til innhold

Jonner'ns E34 540it

Share

Anbefalte innlegg

• 4 weeks later...

Da fikk du skrevet inn senkesette i vognkorte. Lurer litt på samme senke men lurer på om jeg får skrevet det inn også med 18".

Hvor handlet du inn de H&R fjærer Jonner`n?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte dempere og fjærer hos autotrio :)

aner ikke om du får skrevet det inn jeg. men da jeg var inne for å vise senken, sjekket han kun tuv papirene fra h&r og leste av nummeret som stod på fjærene. han spurte ikke noe om felgene eller demperne eller noe..

hehe han måtte prøve bilen en tur for å sjekke om det subba eller noe, så jeg ble litt nervøs for om han kom til å si noe ang omb fra automat til manuell. men da han kom tilbake, sa han bare: jøss fin bil! 6 trinns og greier! :D så det gikk bra..

Ellera har jeg nettopp kommet hjem fra en lang bilferie med bimmern helt opp til nord norge! og i løpet av denne turen rundet tralla 200 000km :( Så da startet vi på en ny epoke, bilen min og jeg..

IMGP1043.jpg

bilen er en drøm å kjøre på langturer, om jeg får si det selv! kjørte i 12 timer igår uten problemer :)

og trur du ikke jeg dulta borti et par bimmers folk på turen også! :D det var hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

fett jeg og en kompis stiller opp :D

regner jeg med.....

skulle jo egentlig komme på treffet i drammen på søndan som var, men på lørdag begynte bilen å gå skikkelig dårlig.. hørtes ut som ei gammal tresnekke.. som om den ikke gikk på alle sylinderne..og den brukte bensin som et dyr! tenkte det nok trolig var gåene tennplugger så fikk kjøpt inn det i hui og hast før det stengte på lørdag.. men det var nok ikke pluggene det var no galt med, for motoren gikk nøyaktig det samme etter skifte..

men er en ganske høy suse/suge lyd, noe som jeg kanskje trodde kunne være en lekkasje og at det trakk falskluft et eller annet sted, men etter en liten test, fant vi jo ut at det ikke var det..

så imorgen håper jeg det kommer en kar fra den lokale shell sjappa med diagnosemåler for å finne ut om det kan være lamda elle lmm eller noe..

noen som har noen andre tips?

MÅ bare få årna det før lørdan!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke sikker på hva det var.. han med diagnosemåler og en kompis stakk innom meg i dag mens jeg var på jobb, og tok en diagnose på tralla. den viste ingen ting galt, men et par gamle feilmeldinger. prøvde å koble lmm og lignende, men var ingen av de tingene som var feil.

de restartet deretter hjernen, og plutselig var alt helt normalt.. så er ikke sikker på hva det var...

når jeg tenker meg om, tok jeg en lynrask kjapp motorvask for noen dager siden. kanskje dette kan ha noe med saken å gjøre??

S.Hafsmo: Sprayet over motoren med startgass og over innsuget for å sjekke om motoren sugde til seg noe(noe som ville resultert i at motoren da ruste seg), men ingenting skjedde. så da er vel den pakningen trygg...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil tro motoren skal tåle motorvask.

ang. startgass så antar jeg bare at du hadde av dekselet over innsuget når du gjorde det? for isåfall høres det jo ut som at det er greit.

tror det skal høres ganske godt den sugelyden. er ikke noen andre steder den drar falskluft?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...