S.Hafsmo Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 var det fiksa igjen? det fikk ikke jeg med meg. men det var da ihvertfall bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet September 16, 2008 Forfatter Share Skrevet September 16, 2008 tok av det store dekselet over blokka, samt de to på sidene over pluggene.. spruta en del rundt innsuget der så.. men jeg er av typen som blir litt usikker når ting bare ordner seg av seg selv.. er liksom ikke så vant til det i håndtverkbransjen som jeg surrer i.. menneh.... våler! here i come! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Bra du fant ut av det Jonner`n . Møttes på skedsmokorset lørdag da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet September 16, 2008 Forfatter Share Skrevet September 16, 2008 yes glenn! men, er vel best å være tidlig ute, så jeg får meg en ostepølse meny sånn på morran.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 yes glenn! men, er vel best å være tidlig ute, så jeg får meg en ostepølse meny sånn på morran.. He he ja skal starte tidlig selv så jeg får morra kaffe`n ellers blir jeg vel ikke til å prate til . Vi får legge oss foran kollone side om side så ingen slipper forbi da, he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 fikk du testet sommerhjula med de 20mm spacerne du hadde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 Nydelig bil dette her...!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2008 S.Hafsmo: nei, det glemte jeg gitt, før jeg bytta om til vinterdekk. men tror det hadde blitt penere å fått hjula litt lenger ut.. richie85: tusen takk arti med gode tilbakemeldinger! aaah.. nå gleder jeg meg. siste helga før jul, skal en jeg kjenner som er lakkerer, gå over balja og ta alle mulige steinsprut og parkeringsbulker! jej! har to, tre på venstre bakdør, som har irritert meg bra i to år nå. Ingen andre som ser det da men.. har vurdert om jeg skal lakkere lister og dørhåndtak i bilens farge, men er redd det ser litt rart ut, samt at svarte lister går i stil til shadowlinen.. hva tror dere blir finest? vært lite action med bilen nå i det siste, bare på inspectionII. bilen blir jo nesten ikke brukt heller, er jo for gæli egentlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 synes min maser om inspectionII hele tiden. har akkurat tatt en slik, og nå begynner den snart å mase igjen.. vanskelig å si om det blir bra. men du kan jo høre med photoshopgutta, kanskje de kan ordne så du ser hvordan det blir? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2008 hmm. ja kan høre med de har vel bare hatt en sånn storservice2, så lenge jeg har hatt bilen tror jeg. (hmm, hørtes lite ut) Og en inspection1, samt en haug av oljeservicer. har vel kjørt en 60 000 km med den hittil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 Jeg synes du ikke skal lakkere listene og håndtakene. Fargekontrastene er med å skaper "liv" i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2008 hmm.. er egentlig enig med deg opt! ser vel best ut med svarte. bare fikse dem litt, så de ikke er så blasse. nye koster jo skjorta.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 Er ikke rart folk stjeler biler om de er like fin som din Jonner´n ;] Tror flesteparten kan bli småkriminell når den der kommer rullende med BBS hjula ;] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 Bumpershine er tingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2008 hehe hoem da.. men til alle dere tjuvradder der ute: jeg har søkebrikke liggende gjemt i bilen! ja, regner med det blir bumper shine av versting sort.. eller så får hr. Lakkerer trylle litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå