Ca///e Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 Ble bra det. Bra at det er samme farge i alle lysene. Var litt småskeptisk til de nye grøftelysene dine med tanke på hvordan de ville lyse, men det ser jo veldig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet April 20, 2007 Forfatter Share Skrevet April 20, 2007 thank you Ca///e! btw... var hos gs idag og skulle hente meg nye klare blinkere som jeg skulle montere før treffet til søndag, men de hadde visst rota litt i ordrene så år dem ikke før til man/tirs.. kjipt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 Stilig. Godt å se at noen har disse AE hovedlyktene som ringene(pærene) virker . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet April 21, 2007 Forfatter Share Skrevet April 21, 2007 hehe ja... har heldigvis sluppet unna det problemet du hadde med dine..(enn så lenge..) har du forresten fått fiksa dine enda eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martsimo Skrevet April 21, 2007 Share Skrevet April 21, 2007 540 er rått.. Liker bilen din.... Var lenge på jakt etter en selv.. Men endte opp med 3 serie..hehe, alltid hatt 5 og 7 serie før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet April 21, 2007 Share Skrevet April 21, 2007 grattis..Fin e34 dette..og med riktig motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet April 21, 2007 Share Skrevet April 21, 2007 bare lurer på en ting. hvordan er bensin forbruket på denne bilen i forhold til en e34 520? når jeg fyller på 80 liter på min bil, så holder det i ca. 1 uke før jeg må fylle på igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet April 21, 2007 Forfatter Share Skrevet April 21, 2007 er ikke så ille egentlig. kommer heeelt an på hvordan man kjører da.den bruker såklart litt mer enn en 520, men så er det dobbelt så stor motor også har klart å få den ned på 1l blank på langkjøring, og ca 1,3 på blandet. hvor mye bruker forresten en e34 520 ca? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet April 21, 2007 Share Skrevet April 21, 2007 skal i teorien bruke rundt 0,9 på langkjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 21, 2007 Share Skrevet April 21, 2007 har klart å få den ned på 1l blank på langkjøring, og ca 1,3 på blandet. hvor mye bruker forresten en e34 520 ca? Med mitt/ vårt kjøremønster, så bruker Touringen ca + 1,2. Forøvrig så er M50B20 ikke rette motoren i en E34 Touring . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet April 21, 2007 Forfatter Share Skrevet April 21, 2007 ok, og min skal i teorien bruke 1,1 på langkjøring(hvis jeg husker riktig). så da er det ikke så altfor stor forskjell på forbruket da eller? nå skal det sies at de gangene jeg har målt forbruk, har vært de gangene jeg har vært innstilt på å kjøre økonomisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 1,1 var ikke så gale det nei med tanke på at det er en 4 liter klarer aldri å kjøre 100% økonomisk jeg:( Blir altid litt burning uansett hvor jeg kjører nesten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet April 22, 2007 Forfatter Share Skrevet April 22, 2007 Blir alltid litt burning uansett hvor jeg kjører nesten. veeeel...skal vel si jeg kjenner meg litt igjen her...hvis jeg er i det rette humøret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 så bilen din på street meet på gardermoen... syyykt fet bil! Kunne tenkt meg den ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet April 27, 2007 Forfatter Share Skrevet April 27, 2007 hehe tusen takk Chris_325iM! kult å høre! kom desverre litt seint til street meet'n. kom når alle dro jeg.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå