Dr_S Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 Meget fin E34. Synd den ikke har baksetene, da er det mere bil synes jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 har du tenkt å bare ta ut innmaten på katalysatorne? Vil motoren få de rette verdiene da? Har og tenkt på dette..men er usikker..ser jo at lamdaene står før kattene og det er jo en positiv ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet April 28, 2007 Forfatter Share Skrevet April 28, 2007 dr_s: baksetene kan jeg sette gratis inn neste år! er det ikke bare på nyere mtorer hvor katalysatoren(e) har så mye å si da? skal med bilen til stenshagen mandag. kan høre hva de mener om saken? så kan jeg bringe infoen videre.. ser forøvrig at tidligere eier har kåla litt akkurat rundt katalysatorene det ser ut til at de har felt inn to nye. så har de blitt satt litt skeivt. så de subber overalt.. btw jonasssssssssssssssssssssssssssssss.. hvor i lofoten er du fra? har en del familie der serru.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet April 29, 2007 Share Skrevet April 29, 2007 Okey, får høre.. Er fra gravdal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet April 29, 2007 Forfatter Share Skrevet April 29, 2007 gravdal ja:) har en del slekt på leknes.. skal nordover en uke i slutten juni. dog uten bil da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2007 var hos bmw igår og hørte om det med katalysatorne i samme slengen. og han bak disken var ikke så veeeeldig positiv til å fjerne dem. han mente motoren ville få feil signaler og ditten og datten, så han ville ikke anbefale oss til å gjøre det. men om han sier det bare for at vanlige folk ikke skal fikle bilen, er en annen sak. ikke veit jeg. får avvente og se litt og høre andres erfaringer/synspunkter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2007 etter å ha stått og trippet utenfor postkontoret i påvente av pakken fra GS som inneholdt kromringer til speedometeret, fikk jeg dem endelig igår og montert dem idag har sett flere har skrevet at på e34 måtte man ta av rattet og ut med hele stasen for å få på ringene. siden jeg visste jeg ikke hadde alt verktøy for hånden måtte jeg finne en annen løsning. ' Etter litt knot, klarte jeg å skru av fronten på speedoen og fikk lirket det ut melom rattet og dashen, og da var det bare å klipse på ringene som satt som et skudd! Så var det bare å montere opplegget sammen igjen og nyyyyte synet. Og dæven å fin fint det blei! Før: Etter: Og ja, jeg har bestlit time til oljeservice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Fin oppgradering, skulle gjerne hatt meg et par slike sett selv. Her er forresten en link til hvordan du endrer språk i kjørecomputeren: http://www.autopower.se/mekartips/mekar ... p?dokid=60 (Hvis du ikke liker Tysk best da ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Kjempeflott Jonner'n! Chromringer gjør instrumentene ti ganger penere . Jeg er en av de som skrev at instrument panelet ikke går ut uten å ta av rattet, fikk ikke til de jeg ihvertfall. Ikke mye jobb å ta av rattet og enklere å komme til kontakter o.l . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2007 ja, surfa gjennom siden din for å se hvordan du gjorde det Steffan.. justerte rattet så langt til meg som jeg klarte, og da klarte jeg å skru og lirke ut det ytterste dekselet. slapp å koble fra noe som helst av plugger også gitt! men ja, er jo så klart enklest å ta av rattet, men hadde ikke så stor pipe, eller torx til å ta av airbagen Må si jeg blei veldig inspirert til å montere slike ringer, etter at jeg så flere som hadde skrevet om tråder om det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2007 Fin oppgradering, skulle gjerne hatt meg et par slike sett selv. Her er forresten en link til hvordan du endrer språk i kjørecomputeren: http://www.autopower.se/mekartips/mekar ... p?dokid=60 (Hvis du ikke liker Tysk best da ) hmm.. tror jeg gjør no gæærnt her.. hva er egentlig radioläge? (meg og svensk..) for når jeg prøver, så får jeg bare "chech control OK" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 He he.. Radioläge er det første trinnet på tenningen, har du orginalradio vil den starte opp på dette trinnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 Den guiden der på autopower får ikke jeg til å virke..Holder inne begge "nålene" i instrumentpanelet så kommer jeg inn og får bytta språk.. Men tar du det på engelsk så får du opp miles og sånt vas så jeg hadde det bare videre på tysk jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 Den guiden der på autopower får ikke jeg til å virke..Holder inne begge "nålene" i instrumentpanelet så kommer jeg inn og får bytta språk..Men tar du det på engelsk så får du opp miles og sånt vas så jeg hadde det bare videre på tysk jeg. Hvis du vil ha Km istedet for miles, så trykker du på den øverste knappen i venstre hjørne på kjørecomputeren. Der får du byttet til KM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2007 slenger inn en liten rapport fra en litt humpete roadtrip ons+søn.. Skulle på en jobbe/hytte-tur til dalen i telemark, fra ons til søndag (nærmere sagt hallbjønnsekken) Og for de som skulle være kjent der , så har tælan kødda "litt" med veiene oppe på fjellet der. så da jeg jeg putra bortover slettene der, kom jeg over et par dumper som VIRKELIG satte en støkk i bilen... kjente det reiste seg på ryggen.. samme skjedde på tilbaketuren, selv om jeg kjørte etter forholdene rolig og litt slalåm så nå etter et par dager har det begynt klakke litt i venstre forstilling hver gang jeg kjører over noen små humoer i veien.. har ikke fått sjekket ut hva det er, men regner nesten med det er bærearmen som har fått seg en smell...(den som var nylig byttet og greier... kjiper'n) finner vel ut av det imorgen når jeg jekker opp bilen og kjenner litt rundt.. alt gikk heldigvis bra med fanger og felger noen som vet hva annet det evt kan være? møtte forresten på et par styla bimmere nede på statoil i dalen sentrum på søndag. noen her som kjenner seg igjen mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå