Jonner'n Skrevet Desember 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2007 Nå kommer det vel snart en update av Jonnern her tenker jeg hehe arti at du skulle nevne det anders! jo, for nå står bilen på gårdsplassen med manuell sleiv og alt i skjønneste orden! det hele startet jo med at det var et par folk jeg kjente til som skulle hjelpe meg med å bygge om, men de fikk de jo aaaldri ut den berømte fingern! og bare utsatte og utsatte.. Men så steppet hr. lien opp her inne og sa han kunne ta i et tak, så vi fikk dette ferdig, så jeg var ikke sein å be Så da blei det et par turer opp og ned oslo- raufoss med bil og deler.. og etter en uke eller no med litt kveldsjobbing, så stod bilen klar. så all ære til ANDERSLIEN! som på sparket stilte opp og tok jobben med hele ombyggingen! bra jobba! O'hoi, og hvilken forandring det ble!! vil si det nå finnes to og vidt forskjellige varianter av BMW 540-> manuell og automat Det er som du sa anders, at lyden blei annerledes med manuell, mye grommere.. kan kanskje være litt også det at jeg ikke hr den midtkonsoll plata også.. hehe eneste som står igjen fra min side er litt interiør deler, shortshift og bitte litt elektrisk.. redline: bilen er en varebil for øyeblikket, men kan sette inn baksetene april neste år, så da vil jeg si bilen er så og si perfekt. noen som vet hvor mange e34 540 touring det er med bakseter og manuell? vært litt arti og visst.. skal prøve å få tatt noen bilder etterhvert, når shortshift og interiør er på plass.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 23, 2007 Share Skrevet Desember 23, 2007 Gratulerer Jon, og supert at den funker bra med manuel. Kjenner at jeg er skikkelig misunnelig på dette oppsettet . Og all honnør til Anders Lien også, som hjalp til. noen som vet hvor mange e34 540 touring det er med bakseter og manuell? vært litt arti og visst.. Vet ihvertfall om 1, som var til salgs tidligere i år i Stavanger. Lå også til salgs her på bimmers også . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reedline Skrevet Desember 23, 2007 Share Skrevet Desember 23, 2007 Grattis! drømme bil det der =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Desember 23, 2007 Share Skrevet Desember 23, 2007 Bilder bilder bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Desember 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2007 hehe skal få hosta opp noen bilder. men er å feirer jul hos muttern i kristiansand, så får ta det når jeg kommer hjem redline: thanx man! btw, ser du bor på Høvåg? er faktisk ikke så langt unna i dette øyeblikk tømmerstø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 23, 2007 Share Skrevet Desember 23, 2007 Gratulerer! blei flott med manuell ja? du må få lagt ut noen bilder ja! fra bygginga og! så kanskje jeg kan dra en par hint fra bygginga deres. får vel ei 6-trinnskasse i posten snart, så blir det bygging på meg og. var det noe dere plagdes spesielt med under bygginga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Desember 23, 2007 Share Skrevet Desember 23, 2007 Gratulerer! blei flott med manuell ja?du må få lagt ut noen bilder ja! fra bygginga og! så kanskje jeg kan dra en par hint fra bygginga deres. får vel ei 6-trinnskasse i posten snart, så blir det bygging på meg og. var det noe dere plagdes spesielt med under bygginga? Eneste som var noe herk egentlig, var eksosanlegget hans. Satt ordentlig bra fast. Men fikk jo det av til slutt, og da gikk det utrolig greit egentlig. Det var jeg og faren min som løfta girkassa oppi og festa den, og det er mest annbefalt å være tre stk her. Litt vanskelig å klare å holde girkassa mens du skrur den fast. Alt i alt, gikk det veldig fint og fungerer utmerket. Og takk til Jonnern som ga meg litt ekstra penger som jeg kan bruke i julen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 23, 2007 Share Skrevet Desember 23, 2007 noen som vet hvor mange e34 540 touring det er med bakseter og manuell? vært litt arti og visst.. Vet ihvertfall om 1, som var til salgs tidligere i år i Stavanger. Lå også til salgs her på bimmers også . Denne . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 24, 2007 Share Skrevet Desember 24, 2007 dere måtte vel løsne helt fra grenrørene? er litt spent på å ta hele ombygginga selv, men nå har jeg ihvertfall noen å henvende meg til om man blir stående fast. måtte dere løsne mye for å montere pedalsett og clutch sylinder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Desember 24, 2007 Share Skrevet Desember 24, 2007 dere måtte vel løsne helt fra grenrørene? er litt spent på å ta hele ombygginga selv, men nå har jeg ihvertfall noen å henvende meg til om man blir stående fast. måtte dere løsne mye for å montere pedalsett og clutch sylinder? Ja, måtte ta vekk hele eksosanlegg fra grenrør og bakover. For å montere pedalsett må du ta vekk alle deksler under der, løsne den store metall braketten som holder pedalene dine, ta vekk hele rattstammen så du får ut braketten og sette inn en ny brakett som er for manuelt gir. Dette er litt jobb altså. Den som er der fra før mangler et lite felt som er beregnet for fjæra til clutchen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Desember 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2007 noen som vet hvor mange e34 540 touring det er med bakseter og manuell? vært litt arti og visst.. Vet ihvertfall om 1, som var til salgs tidligere i år i Stavanger. Lå også til salgs her på bimmers også . Denne . undersøkte med BMW hva de skulle ha for den treplata i midtkonsollen der, for å gjøre det litt gjennomført. 2500 spenn! holdt på å dette av stolen jeg.. er vel kanskje ikke sånne deler det går mest av der. veit anderlien kjøpte en på koed med svart skinn, men blir vel kanskje litt rart med grått interiør og plutselig en svart midtkosoll.. Har også hørt med et par huggere i sverige, men ingen har svart enda, så da har dem den sikkert ikke lenger.. så får se hva jeg gjør.. foreløpig er det jo ingenting der, og det er jo ikke direkte pent... er vel ingen som tilfeldigvis har en sånn liggende? Stuff: belag deg på litt tid eller tålmodighet med de pedalene, for der var det TRANGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 25, 2007 Share Skrevet Desember 25, 2007 hehe, det tror jeg nok, men det må vel gå bra. men den plata er vel lik på alle E34? må jo være en gammal delebil som har manuell og samma farge som resten av treinteriøret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Desember 25, 2007 Share Skrevet Desember 25, 2007 Fæles bilen sprekere med man eller? Stor forskjell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Desember 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2007 ja.. stoor forskjell! nå går det jo an å bruke bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 26, 2007 Share Skrevet Desember 26, 2007 du må forresten endre "kjøretøy" under avataren til E34 540it/6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå