Peer Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 Kul sleeper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 Gratulerer. Nydelig bil dette. Har lyst på en sånn selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 Ja, det var jo rart Å drepe en E23 er en synd! Må vel si meg enig med deg jeg. Skulle jo selge 728`a mi i deler, ettersom jeg nå har 745`en istedet, og jeg hadde jo salg på 728 motorn, men måtte rett og slett trekke meg fra salget ettersom jeg ikke klarte å kvitte meg med noe av den.. Den blir nok stående til jeg gjør noe med den og kanskje setter den sammen en dag. Er noe spesielt med E23! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 Eneste bakdelen med å restaurere en slik bil er at når man først begynner så vil kostnadene ingen ende ta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 felga så litt små ut på den bilen? 3 trinns automat eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 Ja, det med kostnader har jeg merket Lien, og set ut for at bilen min blir stående enda et par tre år før den kan se veien igjen Derfor blir det nok sikkert en siste runde med prøveskilt nå så snart snøen gir seg, så blir bilen satt i garagen for nedplukking (deretter kommer drittarbeidet..) Til deg bmwhans: Lien sin automatkasse er 4 trinns automat, med 3 kjøreprogrammer, nemlig 1-2-3, økonomi og sport. Jeg for min del har 3 trinns automat uten slik fin funksjonsknott.. Men skal bygge om til manuellkasse med kortere gir etterhvert Litt langt når førstegiret går nesten til 100km/t! Men som dere ser av filmen til lien, så er ikke det det største problemet, for det går bra unna når turboen først begynner å jobbe! Og felga er vel ikke såå små vel, er vel 17" Lien har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 Flott bil det der! En av de penere måndens biler syns jeg. Bmw er flott! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 syns han fikk dratt den rimelig langt på gira se. syns 17" så lite ut på den bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 Ja, det er store biler på sine 1580kg Og husk: det er komfortbiler, så de skal ikke ha 20" tommere +++! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 felga så litt små ut på den bilen? 3 trinns automat eller?? Mulig de ser små ut, men det har noe med størrelsen på hjulbuen og bilen generelt. Kan jo få på 19" lett på disse bilene. Poenget er at jeg syntes 17" er maks man kan sette på disse bilene, ellers ødelegger det mye av original preget. 17" BBS slik jeg har (eller 16" BBS RS hvis jeg hadde hatt råd til det) er det mest ypperlige.. 4-trinns automat av typen ZF4HP22EH: 1. gir: ca. 100 km/t 2. gir: ca. 160 km/t 3. gir: ca. 230 km/t 4. gir: teoretiske 333 km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 Flott bil det der! En av de penere måndens biler syns jeg. Bmw er flott! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet April 14, 2007 Share Skrevet April 14, 2007 Gratulerer... NYDELIG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet April 14, 2007 Share Skrevet April 14, 2007 Er bildene tatt på sagbruket nede på Mjøsstranda ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet April 14, 2007 Share Skrevet April 14, 2007 Det er de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 Strøken bil du har Lien. Godt å sjå at nokon teke vare på dei gamle E23-ene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå