mk325i Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 Noen som vet om clutchen fra m20 b20 passer på m20 b25??? Og driver å bytter motor og motorstyring fra L-jetronic til motronic. På den bilen med motronic er det en slags styreenhet under rattet, noen som vet hva dette er og om jeg må flytte over den også?? Og til slutt så lurer jeg på hvor jeg kan få kjøpt polyflex foringer til traversen bak på e30?? Mange spm men er veeeldig takknemlig for raske svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 det eneste du trenger å gjøre når du bygger om fra L-jetronic til motronic er å kappe og skjøte de 11 ledningene som sitter i motorkontakten bak sikringsboksen. når det gjelder de foringene så får du de hos koed.dk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 Og boksen under rattet er nok nesten helt sikkert til abs.Var ihvertfall det på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk325i Skrevet April 10, 2007 Forfatter Share Skrevet April 10, 2007 takk takk Noen som vet det med clutchen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 clutchene har samme artikkelnummer hos koed, så da bør vel det gå bra. lykke til med ombyggingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå