Gå til innhold

Senket E46, ble høyere? :/

Shalabert
 Share

Anbefalte innlegg

Kjøpte 40/30 fjærer med nye dempere til bilen min. Skifta i går, bilen ble ikke lavere foran, om ikke høyere! Bak ble det bra! Hva har skjedd her? :P hehe... kan ikke huske jeg har lest om noe slik før.

Supersport fjærer og dempere (ikke drep meg for det), kjøpt hos JO Bildeler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine senkefjærer sank vel rundt 1 cm etter noen ukers bruk......du kan jo prøve med senkeskåler framme.....disse gjør vel at fjøra kommer litt lengre oppigjennom hvis du skjønner......har 60mm og skåler på min e34 og da er det snakk om maks en finger imellom, så det skal nok ikke se slik ut med 40mm nei......skal vel være 2-4 cm fra toppen av dekksiden til ytterkant av hjulbuen....ser jo ut som det er over 10 cm hos deg :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må ha gjort noe feil under monteringen, kanskje i støtdempertårnet. har du satt fjærene riktig vei? jeg satt en fjær opp-ned på min og den ble høyere på den siden.. hvis ikke så får du vel sette på 60 foran da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du bilde? for supersport senker ikke så mye som f.eks apex

Hvis du har gjort alt korrekt, så kan det være noe av dette her, og det at fjærene/demperne foran har siget noe fra før av.

Man kan faktisk ikke sammenlikne mm fra produsent til produsent. Helt utrolig, egentlig.

Så hvis man sier at disse egentlig bare senker.. kanskje 25-30mm, og fjærene hadde fra før av siget, så kan det ikke være så mye bilen din har blitt lavere, og dermed kan virke lik/høyere.

Hvor lenge var det siden du hadde gjort dette sa du? Sånn med tanke på at demperne og fjærene "stabiliserer" seg etter noen uker i drift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...