Kai-P. Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 Selger et sett senkefjærer til E34 av merket Ventura, de er fortrinnsvis beregnet på 518i og 520i fra -88 til -95, men de passer høyst sannsynlig til alle modeller med bensinmotor. I varebeskrivelsen står det at disse skal senke 60mm foran og 35mm bak, reell senking foran er nok mer type 40mm, derfor har jeg kuttet bort en vinding. Har kjøpt meg nytt meg nytt senkesett av samme merke med 80mm senking foran. Fjærene bak i settet jeg selger er ubrukte da jeg hadde disse fra før, TÜV-papirer følger med. Kunne tenke meg 800 (BUD)for senkesettet, frakt kommer i tillegg, ta kontakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 16, 2007 Forfatter Share Skrevet April 16, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sLQvdal Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Man får vel ikke godkjent dette i vognkort når du har kappet bort en vinding på fjærene foran? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 gjør nok ikke det nei..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 16, 2007 Forfatter Share Skrevet April 16, 2007 Da jeg viste bilen min med dette senkesettet sjekket de bare at artikkelnummeret stemte overens med det som sto i papirene, samt at bilen ble satt opp på klosser i hvert hjørne for å sjekke at det ikke var noe subbing. Men det er klart at hvis du treffer en ansatt på Biltilsynet som kan tysk og teller antall vindinger mens bilen står på bukken kan du jo selvsagt risikere at det ikke blir godkjent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 18, 2007 Forfatter Share Skrevet April 18, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 solgt enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 byr 600+ frakt eller 800 inkludert frakt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 27, 2007 Forfatter Share Skrevet April 27, 2007 Det høres helt greit ut, bare send meg detaljene dine som sist så sender jeg de så fort som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 jeg kan komme å hente de om prisen er 600. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 27, 2007 Forfatter Share Skrevet April 27, 2007 Det går helt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 30, 2007 Forfatter Share Skrevet April 30, 2007 Solgt til Stian_e34, takk for handelen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå