Frakk2000 Skrevet April 11, 2007 Skrevet April 11, 2007 Må bytte dempere på bilen min, da den er ekkelt mye senka og selvsagt ikke godkjent Lurer på om jeg kan få EU godkjent bilen med M-Tech dempere? (org), de senker jo 25mm, men går det igjennom uten papirer?
Frakk2000 Skrevet April 11, 2007 Forfatter Skrevet April 11, 2007 Hehe, da er det godt mulig jeg prøver det da
hagenisse Skrevet April 11, 2007 Skrevet April 11, 2007 Lurer på om jeg kan få EU godkjent bilen med M-Tech dempere? (org), de senker jo 25mm, men går det igjennom uten papirer? Demperne senker ingenting! M-tech fjærene til E36 senker riktignok rundt 15mm, og det skal bli godkjent uten problemer, men hvis du likevel må handle nytt så kjøper du da ikke det..
Frakk2000 Skrevet April 11, 2007 Forfatter Skrevet April 11, 2007 Nei, tenkte å kjøpe brukt. Trenger dempere og fjærer. Har noen AP dempere m fjærer nå som senker 60mm, og det fungerer dårlig
Amzoch Skrevet April 11, 2007 Skrevet April 11, 2007 Hehe jepp.. demperne senker ikke noe.. Ska sette m-tech fjære på min va planen.. så att demperne på min og på en m-tech hadde samme varenr, værtfall hos sachs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå