Odlaen Skrevet April 11, 2007 Skrevet April 11, 2007 var hos GSen idag og skulle ha 2 stk dørtettelister fremme. Pris: 4600 inkl. moms. Hva faaaen??
StianA Skrevet April 11, 2007 Skrevet April 11, 2007 wow faen så dyrt;)' har du sjekka om de har på høggern?
Odlaen Skrevet April 11, 2007 Forfatter Skrevet April 11, 2007 wow faen så dyrt;)'har du sjekka om de har på høggern? skulle ikke sagt noe om det hadde følgt med nye dører på kjøpet! heh. Nei har ikke hørt hos høggern.. Grunnen til at di var så dyre er fordi det går så lite av det....
kilronan Skrevet April 11, 2007 Skrevet April 11, 2007 var hos GSen idag og skulle ha 2 stk dørtettelister fremme.Pris: 4600 inkl. moms. Hva faaaen?? Det er desidert den snåleste prisen jeg har hørt på aldri så lenge. Sjekka gsbildeler.no nå; på e36 coupe koster hver dørpakning kr 2.314,- pr stk. Til e46 sedan koster det f.eks 'kun' kr 435,- pr pakning. Fordi det går så lite av dem? Har GS Bildeler kjøpt en maskin for å lage disse pakningene selv?
Odlaen Skrevet April 11, 2007 Forfatter Skrevet April 11, 2007 var hos GSen idag og skulle ha 2 stk dørtettelister fremme.Pris: 4600 inkl. moms. Hva faaaen?? Det er desidert den snåleste prisen jeg har hørt på aldri så lenge. Sjekka gsbildeler.no nå; på e36 coupe koster hver dørpakning kr 2.314,- pr stk. Til e46 sedan koster det f.eks 'kun' kr 435,- pr pakning. Fordi det går så lite av dem? Har GS Bildeler kjøpt en maskin for å lage disse pakningene selv? Ja! Kan du tenke deg!? Fordi det går så lite av dem var en konspirasjonsteori av en ansatt.. Iiiikke vet jeg..
jlien Skrevet April 11, 2007 Skrevet April 11, 2007 Grunnen til at det er så dyrt er nok fordi i etableringsfasen plantet GS et gummitre i bakgården som de igjen tar ut gummisaft av (latex). Denne putter de så i den maskinen du nevner kilronan! Dermed blir den sendt til BMW som igjen bruker dette gummiråstoffet de får fra GS til å støpe pakningene.
Odlaen Skrevet April 11, 2007 Forfatter Skrevet April 11, 2007 Grunnen til at det er så dyrt er nok fordi i etableringsfasen plantet GS et gummitre i bakgården som de igjen tar ut gummisaft av (latex). Denne putter de så i den maskinen du nevner kilronan! Dermed blir den sendt til BMW som igjen bruker dette gummiråstoffet de får fra GS til å støpe pakningene. skal pinadø sende en mail til gs å spør!
-Anders- Skrevet April 11, 2007 Skrevet April 11, 2007 Hehe, ja syk pris på disse pakningene. Mine 2 var selvfølgelig morkne og feridige, men jeg fikk heldigvis tak i noen brukte billige i god stand
Odlaen Skrevet April 11, 2007 Forfatter Skrevet April 11, 2007 Hehe, ja syk pris på disse pakningene. Mine 2 var selvfølgelig morkne og feridige, men jeg fikk heldigvis tak i noen brukte billige i god stand penger spart kan du si!
Odlaen Skrevet April 11, 2007 Forfatter Skrevet April 11, 2007 noen som har mail adressen til GS? ser ikke ut som di har...
M3Turbo Skrevet April 11, 2007 Skrevet April 11, 2007 Trur muligens jeg har gummilister fra en 95 m3 liggende. skal sjekke. de kan du få billig. kommer tilbake til deg angående dette .
mbrothe Skrevet April 11, 2007 Skrevet April 11, 2007 noen som har mail adressen til GS? ser ikke ut som di har... Hvis du finner den vil jeg gjerne ha den på PM. Har hatt behov for å sende mail til dem lenge..
Odlaen Skrevet April 11, 2007 Forfatter Skrevet April 11, 2007 Trur muligens jeg har gummilister fra en 95 m3 liggende. skal sjekke. de kan du få billig. kommer tilbake til deg angående dette . ok thanks!
raynik Skrevet April 12, 2007 Skrevet April 12, 2007 Tror æ har listen til en 91 coupe.... tror di var i bra stand også... skal sjekke ut
Odlaen Skrevet April 12, 2007 Forfatter Skrevet April 12, 2007 Tror æ har listen til en 91 coupe.... tror di var i bra stand også... skal sjekke ut ok:) bare send pm di som har..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå