Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
wow faen så dyrt;)'

har du sjekka om de har på høggern?

skulle ikke sagt noe om det hadde følgt med nye dører på kjøpet! heh.

Nei har ikke hørt hos høggern.. Grunnen til at di var så dyre er fordi det går så lite av det....

Skrevet
var hos GSen idag og skulle ha 2 stk dørtettelister fremme.

Pris: 4600 inkl. moms. Hva faaaen??

Det er desidert den snåleste prisen jeg har hørt på aldri så lenge. Sjekka gsbildeler.no nå; på e36 coupe koster hver dørpakning kr 2.314,- pr stk. Til e46 sedan koster det f.eks 'kun' kr 435,- pr pakning.

Fordi det går så lite av dem? Har GS Bildeler kjøpt en maskin for å lage disse pakningene selv? :roll:

Skrevet
var hos GSen idag og skulle ha 2 stk dørtettelister fremme.

Pris: 4600 inkl. moms. Hva faaaen??

Det er desidert den snåleste prisen jeg har hørt på aldri så lenge. Sjekka gsbildeler.no nå; på e36 coupe koster hver dørpakning kr 2.314,- pr stk. Til e46 sedan koster det f.eks 'kun' kr 435,- pr pakning.

Fordi det går så lite av dem? Har GS Bildeler kjøpt en maskin for å lage disse pakningene selv? :roll:

Ja! Kan du tenke deg!? Fordi det går så lite av dem var en konspirasjonsteori av en ansatt.. Iiiikke vet jeg..

Skrevet

Grunnen til at det er så dyrt er nok fordi i etableringsfasen plantet GS et gummitre i bakgården som de igjen tar ut gummisaft av (latex). Denne putter de så i den maskinen du nevner kilronan! Dermed blir den sendt til BMW som igjen bruker dette gummiråstoffet de får fra GS til å støpe pakningene.

Skrevet
Grunnen til at det er så dyrt er nok fordi i etableringsfasen plantet GS et gummitre i bakgården som de igjen tar ut gummisaft av (latex). Denne putter de så i den maskinen du nevner kilronan! Dermed blir den sendt til BMW som igjen bruker dette gummiråstoffet de får fra GS til å støpe pakningene.

skal pinadø sende en mail til gs å spør!

Skrevet
Hehe, ja syk pris på disse pakningene. Mine 2 var selvfølgelig morkne og feridige, men jeg fikk heldigvis tak i noen brukte billige i god stand :)

penger spart kan du si! :D

Skrevet

Trur muligens jeg har gummilister fra en 95 m3 liggende. skal sjekke. de kan du få billig. kommer tilbake til deg angående dette .

Skrevet
noen som har mail adressen til GS? ser ikke ut som di har... :lol:

Hvis du finner den vil jeg gjerne ha den på PM. Har hatt behov for å sende mail til dem lenge..

Skrevet
Trur muligens jeg har gummilister fra en 95 m3 liggende. skal sjekke. de kan du få billig. kommer tilbake til deg angående dette .

ok thanks! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...