Odlaen Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 noen som har noen tips om hvor jeg kan få tak i ett rimelig eksosanlegg til m42en min? go kg pris på blikket di bruker kan man si! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 Ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odlaen Skrevet April 11, 2007 Forfatter Share Skrevet April 11, 2007 thanks! skal se etter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 Du kjøper vel ikke noe annet enn rustfritt Eisenmann til 6000.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 Hvis du stikker innom svendsen og får de til å dytte på en simons-potte, så trenger det ikke bli så dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 Simons-potte på Svendsen koster ca 5000,- rustfritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odlaen Skrevet April 12, 2007 Forfatter Share Skrevet April 12, 2007 Simons-potte på Svendsen koster ca 5000,- rustfritt. dette er vel kun for bakerste del. skulle hatt fremste delen også.. Jeg har supersprint på nå men det ser noe hjemme mekka ut i skjøtene. Dekselet rundt katen er helt løst + rust. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 Ja, den prisen jeg oppgav, er fra kat og bakover. Dvs, ikke inkl kat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odlaen Skrevet April 12, 2007 Forfatter Share Skrevet April 12, 2007 Ja, den prisen jeg oppgav, er fra kat og bakover. Dvs, ikke inkl kat. finne brukt kat da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå