Brats Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 Hei. Lurer på om noen kan si meg og gjerne vise noen bilder av felger som de mener egner seg på e36 cab? Jeg tenkte på å kjøpe femeika (kanskje sekseika) felger, ikke sikker på om jeg vil ha med eller uten kant. Synes Momo gtr felgen er fin. Kom med noen forslag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robel Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 Jeg syns felger med kant er det peneste til E36 (alle bmw'er er egentlig penest med kantfelger) Og en av de peneste kant-felgene jeg vet om er disse; OZ Futura. Det eneste er at de ikke lages lengre så de er litt vanskelige å få tak i. Men tror www.felgen-garage.de selger brukte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 Du sier noe der Robel, at det er fint med kant på Veldig tøffe felger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 Men disse felgene har vet et såpass innpress som er ulovlig? Godt å merke seg slikt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robel Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 Ja det kan godt hende. Har aldri hørt noe om det, men hvis du sier det så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 jo da stemmer det....fikk mine OZ futura rett før påske...sykt råe felger, men ulovlig innpress... men hvem andre enn de med kongemerke bryr seg?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brats Skrevet April 12, 2007 Forfatter Share Skrevet April 12, 2007 De var fine de.. Vil gjerne høre flere synspunkter på andre felger også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 Jeg har selv VELDIG lyst på de felgene, Brats. Så jeg ville ha gått for dem. Synd at prisen,sist jeg sjekket, står ikke til lommeboken min. Hva har du sett av priser rundtom på disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 men ulovlig innpress... men hvem andre enn de med kongemerke bryr seg?? De som faktisk bryr seg mer om at bilen skal fungere slik bmw hadde tenkt, og ikke bare se kul ut når den står stille? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 men ulovlig innpress... men hvem andre enn de med kongemerke bryr seg?? De som faktisk bryr seg mer om at bilen skal fungere slik bmw hadde tenkt, og ikke bare se kul ut når den står stille? Støtter den! Er alt for få som tenker på at en endrer hele geometrien i hjulopphenget ved å endre innpress. Spesielt fremme. Noe som kan gi uheldige konsekvenser. Bruker du lavere innpress enn det som er ment for bilen så blir det også større belastning på hjuloopheng og spindler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enber Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 Authentic personalized nfl jerseys purchase on-line is really cozy custom nfl jerseys through this season. very a great customized nfl jerseys offer of retailers on-line provide the lower price as well as a considerable lower price as much as your name jerseys forty percent. Also you are running to uncover some ideal NFL Jerseys at clearance cost or some community purchase that permit you bids. on-line you are able to uncover every thing you need. Just take on pleasure in the soccer matches donning the nfl cheap jerseys one’s beloved group for supporting and be happy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå