Gå til innhold

Hvilke felger til bmw e36?

Brats
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Lurer på om noen kan si meg og gjerne vise noen bilder av felger som de mener egner seg på e36 cab? Jeg tenkte på å kjøpe femeika (kanskje sekseika) felger, ikke sikker på om jeg vil ha med eller uten kant.

Synes Momo gtr felgen er fin.

momogtrtv2.th.jpg

Kom med noen forslag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men ulovlig innpress... men hvem andre enn de med kongemerke bryr seg?? 8)

De som faktisk bryr seg mer om at bilen skal fungere slik bmw hadde tenkt, og ikke bare se kul ut når den står stille? :roll:

Støtter den!

Er alt for få som tenker på at en endrer hele geometrien i hjulopphenget ved å endre innpress. Spesielt fremme. Noe som kan gi uheldige konsekvenser. Bruker du lavere innpress enn det som er ment for bilen så blir det også større belastning på hjuloopheng og spindler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 years later...

Authentic personalized nfl jerseys purchase on-line is really cozy custom nfl jerseys through this season. very a great customized nfl jerseys offer of retailers on-line provide the lower price as well as a considerable lower price as much as your name jerseys forty percent. Also you are running to uncover some ideal NFL Jerseys at clearance cost or some community purchase that permit you bids. on-line you are able to uncover every thing you need. Just take on pleasure in the soccer matches donning the nfl cheap jerseys one’s beloved group for supporting and be happy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...