rel0ad Skrevet April 12, 2007 Skrevet April 12, 2007 sliter med en del flekker, feks bensin som har rendt nedover, hva tar slikt? og en del andre flekker som krever at jeg tar tommelen og gnir fram og tilbake en del ganger før at det løstner, vil nødig gjøre det på hele bilen. noen tips?
Dirty Skrevet April 12, 2007 Skrevet April 12, 2007 kjøpt deg en kraftig avfettig så går det vekk. bare husk å bruk mye vann. og ikke noe bilen er varm av sola. etter på bruker du et av Meguiars produkter, den fjerner alt, men ikke voks! grisefaen så go på min røde bil iallefall
TJ Skrevet April 12, 2007 Skrevet April 12, 2007 Du kan prøve med avfetting først, evt supervask eller hva den nå heter fra TurtleWax. Hvis ikke dette hjelper kan du bruke litt parafin, men husk å skylle/vaske godt etterpå og IKKE stå i direkte sollys. Hvis du skal bruke parafin lønner det seg å ta det i forbindelse med polering, slik at du får polert opp lakken og får vekk evt lukt.
R Andersen Skrevet April 12, 2007 Skrevet April 12, 2007 etter på bruker du et av Meguiars produkter, den fjerner alt, men ikke voks! Alt sliter på voksen, også Meguairs produkter!
ehrnst Skrevet April 12, 2007 Skrevet April 12, 2007 hold deg unna zalo hvertfall..... det fjerner alt, men du har en god poleringsjobb forandeg etterpå
Dirty Skrevet April 12, 2007 Skrevet April 12, 2007 etter på bruker du et av Meguiars produkter, den fjerner alt, men ikke voks! Alt sliter på voksen, også Meguairs produkter! noe sliter det nok! men på min bil så holder den da enda på voksen
Berre83 Skrevet April 12, 2007 Skrevet April 12, 2007 På jobb bruker jeg en såpe som heter Supervask fra Maxwax. Funker kjempe bra den.
larserso Skrevet April 12, 2007 Skrevet April 12, 2007 På jobb bruker jeg en såpe som heter Supervask fra Maxwax. Funker kjempe bra den. Får man kjøpt MaxWax i butikk? Evt. butikker i Oslo-området.
lagrinn Skrevet April 12, 2007 Skrevet April 12, 2007 kjør innom en esso stasjon og kjøp en flaske sabilex, det er vidundermiddel imot asfalt flekker o.l bare spray på og vent fem min, også går du på med en svamp, spyler av etter det, da burde bilen vere god som ny
Berre83 Skrevet April 12, 2007 Skrevet April 12, 2007 På jobb bruker jeg en såpe som heter Supervask fra Maxwax. Funker kjempe bra den. Får man kjøpt MaxWax i butikk? Evt. butikker i Oslo-området. Hvis du går inn her: www.applied.no så finner du nærmeste forhandler der.
Kai-P. Skrevet April 12, 2007 Skrevet April 12, 2007 kjør innom en esso stasjon og kjøp en flaske sabilex, det er vidundermiddel imot asfalt flekker o.lbare spray på og vent fem min, også går du på med en svamp, spyler av etter det, da burde bilen vere god som ny Dette kan jeg bekrefte, Sabilex funker kjempebra!
rel0ad Skrevet April 12, 2007 Forfatter Skrevet April 12, 2007 kjør innom en esso stasjon og kjøp en flaske sabilex, det er vidundermiddel imot asfalt flekker o.lbare spray på og vent fem min, også går du på med en svamp, spyler av etter det, da burde bilen vere god som ny Dette kan jeg bekrefte, Sabilex funker kjempebra! det høres bra ut:) tx
///Magnus Skrevet April 12, 2007 Skrevet April 12, 2007 Du kan prøve med avfetting først, evt supervask eller hva den nå heter fra TurtleWax. Hvis ikke dette hjelper kan du bruke litt parafin, men husk å skylle/vaske godt etterpå og IKKE stå i direkte sollys. Hvis du skal bruke parafin lønner det seg å ta det i forbindelse med polering, slik at du får polert opp lakken og får vekk evt lukt. Whitespirit funker også knall. Ikke noe gnikking og gnukking. Må selvfølgelig taes i forbindelse med vanlig vasking og polering.
R Andersen Skrevet April 12, 2007 Skrevet April 12, 2007 bare spray på og vent fem min, også går du på med en svamp, spyler av etter det, da burde bilen vere god som ny Hva er det jeg leser!! Du går ikke på med svamp før du har spylt av bilen! Trodde du var glad i den jeg.. Blir som å vaske bilen med sandpapir..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå