wicky124 Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 vel..har verksted..alt utstyr som trengs til å bytte..og får jeg det ikke til å starte finnes det 5faglærte mekanikere der som kan hjelpe meg...håper jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 og plutselig startet bilen..byttet slange og fyllte på kjølevæske..hmmm...kjørte helt fint... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 og plutselig startet bilen..byttet slange og fyllte på kjølevæske..hmmm...kjørte helt fint... Fint det vel? Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 men burde jeg være obs på noe?sette den inn på verksted for feilsøking og slikt?husker at nåla på motortemp økte litt før bilen stoppet sist gang..nå har den stått lenge og batteriet var koblet fra..kanskje motorstyringen ble nullstilt eller no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 29, 2007 Share Skrevet April 29, 2007 hmm..byttet slange til en ny en...motoroljen er slik den skal være..blank..ingen tikking eller ulyder fra motoren når den er i gang eller når den blir belastet..men kjølevæsken er mørk og skitten..skal bytte olje og filter og kjølevæske imorgen og se åssen den funker da...men den starter med engang og sviver fint på tomgang...hmm..merkelig bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 1, 2007 Share Skrevet Mai 1, 2007 da var vannpumpa ødelagt..lekker masse vann fra den, toppakning må byttes og tror det ble rådebank i den også..menmen..sikkert billigere å bytte motor i denne..hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 legger denne ut for salgs igjen..byttet vannpumpe og slanger og byttet olje og kjølevæske, og bilen går så det suser selges høystbydende... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 legger denne ut for salgs igjen..byttet vannpumpe og slanger og byttet olje og kjølevæske, og bilen går så det suser selges høystbydende... bytte den i båten som står i signaturen min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 har en pen Golf 2 ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 pakistaner i båt?funker dårlig..golf 2?fruen sier nei..må nok ha kontanter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 må ha 13000kr..betalte selv 11tusen for bilen og byttet vannpumpe og småting..vil ikke gå i tap heller..hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg