soolbakken Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 Min 520i, senka 60/40 og 18"rondell d58 sommerfelger, 265/35bak og 235/30 foran + sportseksos. Planer videre: - hvite blinkers rundt om - muligens tonede ruter, men ikke limosoting for å si det sånn - og litt "sound" Er det noen som har baklykter med hvite felt liggende er jeg interesert Noe dere synes jeg burde absolutt burde gjort med bilen, så kom med innspill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 Veldig fin og strøken bil.. Jeg syntes du kunne kosta på den noe soting av rutene og hvite blinkers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 Vakker E34 du har skaffet deg der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soolbakken Skrevet April 12, 2007 Forfatter Share Skrevet April 12, 2007 Veldig fin og strøken bil.. Jeg syntes du kunne kosta på den noe soting av rutene og hvite blinkers Takk takk, ja er veldig enig i det, men har da tenkt og sote så det blir 75%innsyn eller noe, og så skal det være perfekt, har ikke noe tru på biltema soting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 Var ikke akkurat et dårlig utgangspunkt det der Veldig pen bil.. shadowline og greier. Men synes absolutt du bør gå for hvite blinkere (og ikke de klarglassgreiene på e34, det er stygt).. Vanlige hvite lamper gir e34 et nytt og fresh look.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 Må ikke sote rutene, synes personlig at det ødelegger biler Men kunne likt å se noen bilder inni bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soolbakken Skrevet April 12, 2007 Forfatter Share Skrevet April 12, 2007 Var ikke akkurat et dårlig utgangspunkt det der Veldig pen bil.. shadowline og greier. Men synes absolutt du bør gå for hvite blinkere (og ikke de klarglassgreiene på e34, det er stygt).. Vanlige hvite lamper gir e34 et nytt og fresh look.. Takk, nei ideen min er å kjøre en "clean" linje, ikke noe dill dall rundt om, så det blir nok hvite ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S,Arnesen Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 hvordan er den med tanke på fremkommelighet med de felgene og senking? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soolbakken Skrevet April 12, 2007 Forfatter Share Skrevet April 12, 2007 Må ikke sote rutene, synes personlig at det ødelegger biler Men kunne likt å se noen bilder inni bilen... Ikke? tenkte kanskje det ikke ble så værst om jeg sota (meget svakt) alle rutene utenom frontruta jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 Nydelig bil, og jeg mener du bør droppe sotinga. Bilen er perfekt som den er:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soolbakken Skrevet April 12, 2007 Forfatter Share Skrevet April 12, 2007 hvordan er den med tanke på fremkommelighet med de felgene og senking? Har ikke rukket og kjørt så mye med de felgene på enda, men har ikke merket noen "ubehagligheter" enda Det jeg har kjørt, er på humpete vei, men ikke noe subbing i allefall Eneste er at det sporer litt, men det kan jeg leve med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soolbakken Skrevet April 12, 2007 Forfatter Share Skrevet April 12, 2007 Nydelig bil, og jeg mener du bør droppe sotinga. Bilen er perfekt som den er:) Takk, ja jeg begynner og tvile litt angående sotinga nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 En av de fineste E34 jeg har sett Men likte ikke helt fargen... smak og behag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-A Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 Pen bil..! de felga der å bra ut Får du på hvite blink så tror jeg den blir hot Nydelig bil, og jeg mener du bør droppe sotinga. Bilen er perfekt som den er:) Takk, ja jeg begynner og tvile litt angående sotinga nå Synes du skal sote litt på alle rutene.. 20-35% elns.. du kan kanskje få noen til å photoshoppe noen bilder til deg med litt soting.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 Superfin E34 du har. M- Tech sideskjørt og hvite blink så blir den topp . Når det gjelder lykter, så bør du gå for standar hvite bak og på siden. Frontblinkene bør være klarglass utgaven, mye penere og passer veldig bra til orginal hovedlykter til E34 . M fangere hadde jo også blitt pent på din BMW . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå